تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

آخرین اخبار

خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس آغاز به کار اولین هنرستان « تجارت» در هرمزگان/ ثبت نام در اولین دبیرستان انرژی اتمی کشور در بندرعباس  به منظور بررسی وضعیت آفات نخیلات شهر فین بندرعباس با حضور مریم جلیلى مقدم رئیس سازمان حفظ نباتات، مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امیر بابک صاحب نظر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حفظ نباتات، ولى الله رضایى معاون دفتر پیش آگاهى سازمان حفظ نباتات، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مسعود گرگیج معاون بهبود تولیدات گیاهی استان، الهام اسدپور مدیر حفظ نباتات استان، بخشدار شهر فین و دیگر همکاران و باغداران شهر فین در بخشداری فین برگزار شد. ضبط یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق استاندار هرمزگان: نقش دولت در توسعه دریامحور به مثابه توانمندساز است جشنواره خلیج فارس باید ابعاد جهانی پیدا کند وظیفه ما زنده نگه داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است

1

ملت ایران همواره در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است

  • کد خبر : 14593
  • 19 بهمن 1398 - 10:31
ملت ایران همواره در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است

استاندار هرمزگان گفت: ملت ایران همواره در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده اند و همیشه در عرصه‌های مختلف برای حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضوری گسترده دارند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در سخنانی در جمع مردم روستای کووه‌ای شهرستان قشم پس از برگزاری نماز جمعه این روستا، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران همچنان محکم و استوار در راه تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های خود گام بر می دارد.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده اند و همیشه در عرصه‌های مختلف برای حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضوری گسترده دارند.

استاندار هرمزگان افزود: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر سه محور مردم، دین مبین اسلام و رهبری، توانست به پیروزی برسد و پایدار و ماندگار باشد.

همتی با بیان اینکه مردم در تعیین سرنوشت خود و انتخاب مسئولان ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران نقش مستقیم دارند، تصریح کرد: حضور و مشارکت گسترده در انتخابات، امری بسیار مهم در راستای حمایت از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران همواره در این عرصه حضوری باشکوه داشته‌اند.

وی گفت: با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند نیز باید حماسه‌ای دیگر رقم بزنیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، جلوه دیگری از پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که بار دیگر شاهد این حضور انقلابی مردم خواهیم بود.

همتی به تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکای جنایتکار بر علیه ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران با وجود این تحریم ها، راه پیشرفت و توسعه کشورمان را ادامه داده و با اقتدار، تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی وحدت را یکی از مهمترین رموز موفقیت ملت ایران دانست و گفت: این اتحاد و انسجام میان اقوام و مذاهب مختلف در کشورمان وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت وحدت اسلامی پیشگام بوده است.

استاندار هرمزگان همچنین به ظرفیت‌های گردشگری استان هرمزگان به ویژه در جزیره قشم اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری در هرمزگان در اولویت قرار دارد و با فعال شدن این استعدادها، اشتغالزایی بسیاری در استان صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.