تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
6

کسب رتبه برتر کشوری در ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه

  • کد خبر : 4565
  • 05 تیر 1398 - 11:29
کسب رتبه برتر کشوری در ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز ، یوسف ذاکری بیان کرد : هرمزگان در شاخص ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب با ساماندهی ۱۷۳ درصدی واحدهای صنفی و انجام تعهدات پیش بینی شده از سوی مرکز اصناف و بازرگانان ایران حائز رتبه اول کشوری در شاخص مذکور گردیده است.

رئیس اداره اصناف و تشکلهای صنفی بیان کرد : طی هدفگذاری انجام شده استان هرمزگان رتبه برتر کشوری در ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان ، یوسف ذاکری بیان کرد : هرمزگان در شاخص ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب با ساماندهی ۱۷۳ درصدی واحدهای صنفی و انجام تعهدات پیش بینی شده از سوی مرکز اصناف و بازرگانان ایران حائز رتبه اول کشوری در شاخص مذکور گردیده است.
وی افزود : استان هرمزگان با شناسایی یک هزار و ۱۸۳ واحد صنفی فاقد پروانه و ساماندهی ۷۷۸ واحد صنفی مذکور حائز این رتبه در کشور گردیده است.
ذاکری تصریح کرد : در حال حاضر تعداد بیست و سه هزار و ۹۱۱ واحد صنفی توزیعی ، تعداد پنج هزار ۶۰۸ واحد صنفی تولیدی ، تعداد شش هزار و ۱۳۶ واحد خدمات فنی و ۴۶۷۸ واحد صنفی خدماتی در استان مشغول به فعالیت می باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.