تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
5

هرمزگان نائب قهرمان رقابت‌هاى کشورى بى‌شائولین ووشو

  • کد خبر : 5137
  • 17 تیر 1398 - 10:34
هرمزگان نائب قهرمان رقابت‌هاى کشورى بى‌شائولین ووشو

به گزارش هرمزگان امروز، پسران ووشوکار هرمزگانى در رقابت‌هاى کشورى کمربند طلایى سبک بى‌شائولین با کسب ٣ مدال طلا، ٣ نقره و ٣ برنز به کار خود پایان دادند.

به گزارش هرمزگان امروز، این پیکارها با حضور ٢۵٠ سانداکار از ١٧ استان کشور در مجموعه ورزشى شاهد شهر مشهد مقدس برگزار شد و تیم ووشوى هرمزگان با ١٢ سانداکار به مربیگرى عارف رگبار و سرپرستى ابراهیم بهادرى به این رقابت‌ها اعزام شد.
امیر پریده در وزن منهاى ۴٢ کیلوگرم نوجوانان، محمدعلى اقتداربختیارى در وزن منهاى ۵٢ کیلوگرم جوانان و محمدمنصور دست‌افکن در وزن منهاى ۵۶ کیلوگرم جوانان با نمایشى مقتدرانه در فینال به گردن‌آویز طلا رسیدند.
امین حیادرى در وزن منهاى ۴٢ کیلوگرم نوجوانان، امیرحسن پرآور در وزن منهاى ۵۶ کیلوگرم جوانان و کاروان علیزاده در وزن منهاى ۶٠ کیلوگرم جوانان على‌رغم شایستگى در فینال، رقابت خود را به حریف واگذار کردند و نائب‌قهرمان شدند.
آراد بخت در وزن منهاى ٢۴ کیلوگرم نونهالان، مهدى بهادرى در وزن منهاى ٣٠ کیلوگرم نونهالان و ابراهیم اسلامجو در وزن منهاى ۶٠ کیلوگرم جوانان به مدال برنز این مسابقات دست یافتند و محمدمهدی آشوری، ایلیا ضمیری و آرمین ملایی هم نتوانستند در این پیکارها صاحب عنوان شوند.
تیم ووشوى استان هرمزگان در پایان با کسب ٣ مدال طلا، ٣ نقره و ٣ برنز در جایگاه سوم ایستاد و خراسان رضوى و مازندران بترتیب قهرمان و نائب‌قهرمان شدند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.