تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

مراسم تودیع و معارفه رییس مجتمع آموزش عالی میناب دانشگاه هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 1193
  • 21 شهریور 1395 - 11:44
مراسم تودیع و معارفه رییس مجتمع آموزش عالی میناب دانشگاه هرمزگان برگزار شد

این مراسم با اهدای حکم رییس مجتمع آموزش عالی میناب دانشگاه هرمزگان به دکتر عباس مرادی و لوح سپاس به دکتر عبدالمجید میرزا علیان دستجردی به پایان رسید

به گزارش هرمزگان تودی مراسم تودیع و معارفه رییس مجتمع آموزش عالی میناب دانشگاه هرمزگان برگزار شد.این مراسم با حضور دکترعلی اکبر شیخی، رئیس دانشگاه و جمعی از معاونان، استادان، مقامات محلی و اعضای هیئت علمی دانشگاه هرمزگان در سالن اجتماعات این مجتمع برگزار شد، دکتر عباس مردادی به عنوان رئیس جدید مجتمع آموزش عالی میناب دانشگاه هرمزگان معارفه و از زحمات دکتر عبدالمجید میرزا علیان دستجردی رئیس پیشین این مجتمع تقدیر شد.

دکتر علی اکبر شیخی با اشاره به عملکرد خوب دکتر دستجردی در مدت تصدی مسئولیت خود به عنوان رئیس مجتمع افزود: در مدتی که دکتر دستجردی سکان اداره این مجتمع را برعهده داشت کارها و فعالیت های بسیار خوبی در این مجموعه صورت پذیرفت و عملکرد وی قابل تحسین است .

رئیس دانشگاه هرمزگان با قدردانی از دکتر مرادی به جهت قبول مسئولیت، گفت: مجتمع آموزش عالی میناب یکی از حوزه های مهم با ساختار مطلوب است.

در ادامه این مراسم دکتر دستجردی رئیس قبلی مجتمع آموزش عالی میناب نیز گزارشی از فعالیت های خود در سمت ریاست ارائه کرد.

همچنین دکتر مرادی ضمن قدردانی از حسن اعتماد رئیس دانشگاه به بیان پاره ای از برنامه ها و رویکردهایشان ازجمله تقویت تجهیزات آزمایشگاهی، توسعه روابط برون دانشگاهی پرداخت.

گفتنی است این مراسم با اهدای حکم رییس مجتمع آموزش عالی میناب دانشگاه هرمزگان به دکتر عباس مرادی و لوح سپاس به دکتر عبدالمجید میرزا علیان دستجردی به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.