تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

علاقمندان انقلاب اسلامی باید حامی دولت هم باشند

  • کد خبر : 809
  • 06 شهریور 1395 - 11:56
علاقمندان انقلاب اسلامی باید حامی دولت هم باشند

اگر به سربلندی نظام اسلامی می اندیشیم نباید برای ما فرق کند که دولت مستقر در کشور از چه جناحی است. چون هر رییس جمهوری که انتخاب شده از فیلترهای متعدد عبور کرده و حکم وی توسط رهبر معظم انقلاب تنفیذ شده است

به گزارش هرمزگان تودی حسین فریدونی در یاداشتی نوشت : باز هم به هفته دولت رسیدیم، هفته ای که یادآور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است.دولتمردانی که مورد احترام هر دو جناح چپ و راست بوده و هستند. اوایل انقلاب با وجود همه تنگناهها و فشارهای بین المللی چه روزهای زیبایی داشتیم و چقدر دلها به هم نزدیک بود. اخلاص و معنویت در چهره اکثر مردم و مسئولان موج می زد و کسی دولت را از نظام جدا نمی دانست. اما اکنون مردم شاهد اتفاقاتی هستند که تصور می کنند دولت و نظام با هم و در کنار هم نیستند.

قطعا هر دولتی که با رای مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران روی کار بیاید باید مورد احترام همه مردم و ارگانهای دیگر باشد زیرا علاقمندان واقعی انقلاب اسلامی باید دوستدار و حامی دولت جمهوری اسلامی نیز باشند. کسانی که جناحی فکر می کنند و بعضی دولتها را می کوبند و بعضی دیگر را بیش از حد بالا می برند در مسیری اشتباه حرکت می کنند. دولت، یکی از قوای سه گانه این نظام مقدس است و جایگاه آن بر اساس قانون اساسی کاملا مشخص است و باید مانند دیگر قوا به وظایف و مسئولیتهای خود عمل کند.

اگر به سربلندی نظام اسلامی می اندیشیم نباید برای ما فرق کند که دولت مستقر در کشور از چه جناحی است. چون هر رییس جمهوری که انتخاب شده از فیلترهای متعدد عبور کرده و حکم وی توسط رهبر معظم انقلاب تنفیذ شده است. لذا باید در اخلاص و ولایتمداری کسانی که برخی دولتها را به شدت تخریب می کنند شک کرد. اگر قرار باشد بعضی ها به رای و انتخاب مردم احترام نگذارند پس انتخابات چه معنی دارد؟ چرا این همه بودجه کشور را صرف برگزاری انتخابات و چاپ برگه رای می شود؟ برخی ها معتقدند که انتصاب یک فرد به عنوان رییس دولت می تواند به بسیاری از این دعواهای سیاسی و جناحی در کشور پایان دهد ولی این کار با قانون اساسی و جمهوریت نظام ما مغایرت دارد.

به هر حال باید راهکاری اساسی برای جلوگیری از اختلاف و دو دستگی بیشتر در کشور ارائه شود زیرا دین اسلام نیز ما را به اتحاد و همبستگی فرا می خواند. مردم از این همه کشمکش و دعواهای سیاسی خسته شده اند. مردم نیاز به آرامش و رفاه دارند.

بجای اینکه فکر و انرژی خود را صرف از میدان به در کردن رقبای سیاسی خود کنیم به خودکفایی و پیشرفت کشور بیندیشیم. بجای تضعیف جناح های مقابل، به فکر تضعیف دشمنان انقلاب اسلامی باشیم زیرا تضعیف هر کدام از جناح های موجود در کشور به سود دشمنان ما تمام خواهد شد.

نویسنده : حسین فریدونی

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.