تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
7

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در اشاعه صلح و سازش

  • کد خبر : 3628
  • 19 خرداد 1398 - 13:16
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در اشاعه صلح و سازش

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها اعم از روحانیت، ائمه جمعه و جماعات و معتمدان محلی در اشاعه صلح و سازش تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز:علی صالحی در نشست صمیمی با مسؤولین و کارکنان اداره کل شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان بر لزوم استفاده از ظرفیت ارزشمند روحانیت، علما، ائمه جمعه و جماعات و معتمدین محلی در جهت فسخ خصومات و اشاعه فرهنگ صلح و سازش تأکید کرد.

وی افزود: همانطور که فلسفه تشکیل شورا‌های حل اختلاف بر اساس ایجاد صلح و سازش استوار است، ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی به منظور دستیابی به این مهم امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: در جهت فسخ خصومات و به صلح و سازش رساندن برخی موارد اختلافی باید از ظرفیت ارزشمند روحانیت، علما، ائمه جمعه، جماعت و معتمدین محلی استفاده کرد و لازم است رؤسای دادگستری‌های شهرستان‌ها و حوزه‌های مختلف قضایی این مسئله مهم را مدنظر داشته باشند و همکاری و نظارت کنند تا بتوانیم در اشاعه فرهنگ صلح و سازش نقش مؤثری ایفا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر اینکه شورا‌های حل اختلاف بخشی از خانواده دادگستری است، یادآور شد: رؤسای دادگستری حوزه‌های قضایی باید به صورت مستمر از شعبات شورا‌های حل اختلاف بازدید و به مشکلات این مجموعه رسیدگی کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.