تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
7

تلاش برای حضور نماینده هرمزگان در المپیک توکیو

  • کد خبر : 5143
  • 17 تیر 1398 - 10:45
تلاش برای حضور نماینده هرمزگان در المپیک توکیو

رئیس هیأت وزنه‌بردارى هرمزگان با بیان اینکه تلاش مى‌کنیم هرمزگان در المپیک توکیو داراى نماینده باشد، گفت: با مرادى آمده‌ایم و با او هم مى‌رویم.

محمد راستى درباره انتخاب مجدد علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون وزنه‌بردارى اظهار داشت: به مرادی تبریک می‌گویم چراکه وى به گردن جامعه وزنه‌بردارى کشور حق دارد و ما با او آمده‌ایم و با او هم مى‌رویم.
وی افزود: فرایند برگزاری مجمع به نحو شایسته‌ای انجام شد. ١٢ ماه بیشتر تا المپیک نداریم و باید برنامه‌ها با دقت بیشتری پیگیری شود. مردم همواره از وزنه‌برداری انتظار بالایی داشته‌اند و از رشته‌هایی بوده است که سبد ورزش کشور را پر کرده است.
رئیس هیأت وزنه‌بردارى استان هرمزگان با بیان اینکه به عنوان عضو مجمع از مرادى انتظار داریم در جهت منشور المپیک و استفاده از ظرفیت‌های موجود حرکت کند، ابراز داشت: امیدوارم با حمایت‌هاى فدراسیون، هرمزگان نیز در المپیک توکیو نماینده داشته باشد و قول‌هاى داده شده عملیاتى شود.
راستى بیان کرد: با توجه به جایگاهی که وزنه‌برداری ما در جهان به عنوان یکی از کشورهای اثرگذار دارد، انتظار حضور موفق‌تری در میادین بین‌المللی داریم. یکی از مباحث مطرح شده بحث وزنه‌برداری پاک است چراکه وزنه‌برداری یکی از رشته‌هایی است که همواره از این ناحیه آسیب دیده است. انتظار اعضاى مجمع هم این است که رئیس فدراسیون دقت بیشتری داشته باشد تا با محرومیتی مواجه نشویم. چرا که یکی از پارامترهای تاثیرگذار روی تصمیمات IOC برای ادامه فعالیت این رشته در المپیک است.
وى با اشاره به بحث استعدادیابی گفت: باید استعدادهای بیشتری در وزنه‌برداری شناسایی و سرمایه‌گذاری شود چراکه در اقصی نقاط کشور چه در بخش دختران و چه پسران استعدادهای زیادی وجود دارد که با حمایت از آنها می‌توان شاهد افتخارآفرینی‌های بیشترى در عرصه‌هاى بین‌المللی باشیم و ما در هرمزگان بخش بانوان را فعال کرده‌ایم و در سال گذشته شاهد کسب عنوان کشورى در این بخش بودیم.
رئیس هیأت وزنه‌بردارى هرمزگان بیان کرد: علی مرادی تاکنون تعامل خوبی را با تمام استان‌ها از جمله هرمزگان ایجاد کرده است و امیدوارم در ادامه روندى را پیش بگیرد که آراى خود را از دست ندهد چراکه استان‌ها نیازمند امکانات سخت‌افزارى هستند و در این زمینه قول‌هایى داده شد که امید مى‌رود عملیاتى شود.
عضو مجمع فدراسیون وزنه‌بردارى درباره آرای نزدیک رقبا در مجمع گفت: مجمع بسیار دموکراتیک برگزار شد و این آرای نزدیک نشان می‌دهد انتخابات بسیار شفافى را شاهد بودیم.
راستى در ادامه یادآور شد: مرادى در برنامه‌هاى خود قول داده است تا اتاق فکر فدراسیون را احیا کند و ارزیابی‌های مجددى را در دوره جدید خود داشته باشد و با استفاده از بازخوردها مى‌تواند در جهت پیشرفت بیشتر این رشته گام‌هاى اساسى بردارد چراکه دیگر از مرحله گلخانه‌ای عبور کرده‌ایم و باید به سمت توسعه پایدار گام برداریم.
وى در پایان بیان کرد: فدراسیون در این چهار سال بایستى به‌دنبال توسعه پایدار و خودشکوفایی بخصوص در امر جانشین‌سازی و جانشین‌پروری شود چراکه وزنه‌برداری ایران از قدرت‌های اصلی جهان است و این موضوع جز با پرداختن به استعدادیابى در سطح استان‌ها محقق نخواهد شد.
گفتنی است، مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری ساعت ١٠ صبح یکشنبه ١۶ تیرماه جارى به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاى مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک به‌عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.
برای ریاست فدراسیون وزنه‌برداری، ٨ کاندیدا به نام‌های سجاد انوشیروانی، حسین رضازاده، کوروش باقری، علی مرادی، محمدرضا آخوندی، عبدالکریم پورکیان، نصرت‌اله عابدینی و فرشاد غزالیان با یکدیگر رقابت می‌کردند. پیش از این نیز طی روزهای گذشته شهرام عظیمی انصراف خود را اعلام کرده بود.
در نهایت پس از رأی‌گیری، علی مرادی با ٢٢ رأی در صندلی ریاست فدراسیون وزنه‌برداری برای چهار سال آتی ابقا شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.