تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
4

برگزاری همایش روز ملی اصناف در بندرعباس

  • کد خبر : 4262
  • 29 خرداد 1398 - 11:26
برگزاری همایش روز ملی اصناف در بندرعباس

خلیل قاسمی در چهارمین جلسه کمیسیون نظارت براصناف شهرستان بندرعباس بیان کرد : باتوجه به نوسانات قیمتی روزانه آهن ، قیمت تیرچه که در آن آهن به کار رفته است بصورت شناور در نظر گرفته شده که افزایش قیمتی سی درصدی برای آن در نظر گرفته شده است.به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان ، خلیل قاسمی در چهارمین جلسه کمیسیون نظارت براصناف شهرستان بندرعباس بیان کرد : باتوجه به نوسانات قیمتی روزانه آهن ، قیمت تیرچه که در آن آهن به کار رفته است بصورت شناور در نظر گرفته شده که افزایش قیمتی سی درصدی برای آن در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت از اصناف هرمزگان برای شرکت در همایش روز ملی اصناف در هتل هرمز به تاریخ ۲۸خرداد ماه سالجاری ساعت ۹:۳۰ صبح دعوت به عمل آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز ، خلیل قاسمی در چهارمین جلسه کمیسیون نظارت براصناف شهرستان بندرعباس بیان کرد : باتوجه به نوسانات قیمتی روزانه آهن ، قیمت تیرچه که در آن آهن به کار رفته است بصورت شناور در نظر گرفته شده که افزایش قیمتی سی درصدی برای آن در نظر گرفته شده است.
وی افزود : هرمزگان استانی پایلوت در زمینه تولید قیر در کشور می باشد که باید از ظرفیت این واحد های درون استان استفاده کرد و افراد سرمایه گذار برای احداث واحد های تولیدی ایزوگام در استان باتوجه به تسهیلات موجود استقبال خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خاطر نشان کرد : اتاق اصناف مرکز استان گزارشی در خصوص درآمد و هزینه های خود به تفکیک هر اتحادیه به کمیسیون نظارت اعلام نمایند وی در ادامه تصریح کرد : اتحادیه ها در دریافت حق عضویت خود اهتمام ورزند.
وی از شرکت های تبلیغاتی خواست قبل ازقرارداد و تهیه تیزر تبلیغاتی پروانه کسب واحد صنفی را مطالبه کنند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.