تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با صدور پیامی؛ میلاد خجسته حضرت معصومه (س)، ولادت باسعادت ثامن الائمه؛ حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت را تبریک گفت.

  • کد خبر : 54059
  • 20 اردیبهشت 1403 - 22:59

به گزارش هرمزگان امروز ،
عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با صدور پیامی؛ میلاد خجسته حضرت معصومه (س)، ولادت باسعادت ثامن الائمه؛ حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، متن کامل این پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

دهه اول ذیقعده، که به یمن و برکت میلاد خجسته کوثرفاطمی، کریمه اهل بیت؛ حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت ثامن الائمه، حضرت امام رضا (ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم برای تامل و تعمیق در سیره و فرهنگ آل الله (ع) و فرهنگ فاطمی و رضوی است.

انقلاب اسلامی با الهام از آموزه های متعالی ائمه معصومین و فرهنگ درخشان علوی و رضوی به پیروزی رسید و مسیر پرفراز و نشیب خود را با ابتناء به میراث الهی آل الله و صبوری و استقامتی که در حیات گرانسنگ اهل بیت به ودیعت گذاشته شده بود، با سربلندی و عزت پیمود و امروز نیز با پیروی از همان آموزه های نورانی به راه و هدف خود در سایه سار آرمان های امام خمینی (ره) و منویات داهیانه حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) تداوم می بخشد.

یکی از مهم ترین و والا ترین دست آوردهای انقلاب اسلامی توجه به تقویت و نشر فرهنگ اسلامی و سیره اهل بیت (ع) در جامعه است که به عنوان یک الگوی نجات بخش از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و برای ملت های آزادی خواه نیز بصورت الگویی متعالی مورد توجه قرار گرفته است.

فرا رسیدن میلاد مسعود شفیعه روز حساب، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه ( س) و خجسته زاد روز ثامن الائمه، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)، حضرت احمد بن موسی (ع) و دهه کرامت و روز دختر را به عموم مسلمانان و دلدادگان کرامت اهل بیت (علیهم السلام)، بویژه مردم مومن و ولایتمدار استان هرمزگان تبریک و تهنیت می گویم و از آستان خداوند بزرگ، بهره مندی بیش از پیش از اقیانوس فضائل و کرامات اهل بیت را برای جویندگان طریق آل الله مسالت دارم.

عباس مویدی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=54059

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.