تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
3

تقدیر استاندار هرمزگان از اقدامات پیشگیرانه کرونایی نیروهای مسلح

  • کد خبر : 18763
  • 29 خرداد 1399 - 12:40
تقدیر استاندار هرمزگان از اقدامات پیشگیرانه کرونایی نیروهای مسلح
دکتر "فریدون همتی" استاندار هرمزگان از اقدامات خوب پیشگیرانه کرونایی نیروهای مسلح استان به ویژه نیروی انتظامی تقدیر کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر “فریدون همتی” در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان، گفت: مجموعه نیروی های مسلح از جمله سپاه، ارتش و نیروی انتظامی همکاری بسیار خوبی در راستای مقابله با کرونا در هرمزگان داشته و همچنین به دستور رئیس جمهور در صورت نیاز از ظرفیت بیمارستان های نیروهای مسلح نیز برای درمان بیماران مبتلا به کرونا استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه تخت های بیمارستانی و دستگاه های اکسیژن برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان افزایش یافته است عنوان کرد: نیروی های مسلح به ویژه ناجا خدمات ارزنده ای را در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا در استان ارائه داده اند.

دکتر همتی با اشاره به اینکه مراکز درمانی نیرو های مسلح از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان با تمام ظرفیت و توان، آماده پذیرش و خدمات رسانی به بیماران بوده اند از مشارکت فعال این مراکز درمانی در خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.

رئیس شورای تامین استان هرمزگان خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی باید با تلاش بیشتر در راستای ارائه خدمات به مردم اقدام کنند و افزایش نظارت را در راستای خدمت رسانی مطلوب در دستور کار داشته باشند و با انجام مناسب وظایف خود و تلاش مضاعف، همواره قدردان همراهی های مردم بزرگوار باشند.*

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.