تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8
در نشست مرادی با معاون وزیر نیرو مورد بررسی شد؛

پرداخت مطالبات پیمانکاران برق و رفع نوسانات برق در روستاهای استان هرمزگان

  • کد خبر : 26061
  • 18 بهمن 1399 - 12:36
پرداخت مطالبات پیمانکاران برق و رفع نوسانات برق در روستاهای استان هرمزگان
پرداخت مطالبات پیمانکاران برق، رفع نوسانات برق در روستاها و همکاری شرکت توزیع برق با شوراها و دهیاران جهت روشنایی معابر ازجمله مطالبات و خواسته های مردم استان هرمزگان در حوزه برق است که در نشست احمد مرادی و معاون وزیر نیرو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش هرمزگان امروز، نشست احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی‎ برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این نشست مطالبات و خواسته‌های مردم در رفع مشکلات موجود در حوزه برق مورد پیگیری قرار گرفت که از جمله این مطالبات و خواسته‌های مردم عبارتند از: تسریع در آغاز به کار نیروگاه ۱۲۰۰ مگاواتی برق سیریک، واگذاری مدیریت نیروگاه جدیدالتاسیس هنگام به نیروهای استان و استفاده از نیروهای بومی در بخش های مختلف کارشناسی، کارگری و خدماتی، تامین اعتبار جهت تعمیر و بازسازی نیروگاه بخار، بندرعباس و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی.

همچنین از دیگر مطالبات و خواسته‌های مردم استان هرمزگان عبارت است از: تصویب چارت سازمانی نیروگاه ایسین و تبدیل وضعیت کارکنان خانواده ایثارگران، پرداخت مطالبات پیمانکاران برق، رفع نوسانات برق در روستاها، همکاری شرکت توزیع برق با شوراها و دهیاران جهت روشنایی معابر و رفع حریم در طرح های هادی، تسریع در واگذاری انشعابات برق به متقاضیان.

این گزارش می‌افزاید: در این جلسه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان و مدیرعامل نیروگاه بخار بندرعباس نیز حضور داشتند، این جلسه در محل وزارت نیرو تشکیل و مقرر شد؛ جلسه بعدی همراه با بازدید مدیران در بندرعباس برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.