تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7
مرادی خبر داد:

هیات تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 25375
  • 30 دی 1399 - 13:13
هیات تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم آغاز به کار کرد
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم، فرصت ۶ ماهه دارد اما با توجه به اینکه عمر کاری دولت تا چند ماه دیگر تمام خواهد شد، تلاش خواهیم کرد تا قبل از اتمام مسئولیت مدیران، این بررسی‌ها را به اتمام برسانیم تا مدیران فعلی بتوانند پاسخگو باشند.

به گزارش هرمزگان امروز، احمد مرادی رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم به همراه کارشناسان این هیات با حضور در سازمان منطقه آزاد قشم با رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس، گفت: حدود ۳۰ سال از عمر سازمان منطقه آزاد قشم می گذرد و اگرچه در طی این ۳۰سال اقداماتی انجام شده اما در کنار آن مشکلاتی هم وجود داشته است، هرچند شائبه‌هایی وجود دارد که مناطق آزاد حیات خلوت دولت و اشخاص خاصی است لذا اگر برای مردم ابهامی در عملکرد منطقه آزاد وجود دارد باید آن را روشن کنیم، اگر تخلفی وجود دارد باید جلوی آن را بگیریم و اگر هم تخلفی نبوده وظیفه داریم به اطلاع مردم برسانیم.

احمد مرادی بیان کرد: در انجام تحقیق و تفحص به هیچ عنوان قصد مچگیری یا پرونده سازی برای کسی را نداریم، در طول زندگی همیشه سعی کردم آخرتم را به دنیای هیچکس نفروشم، مدیون هیچکس جز لطف خدا و مردم نیستم.

مرادی با بیان اینکه هیچگاه به اندازه یک خودکار هم از سازمان منطقه آزاد در خواست شخصی نداشته است، اضافه کرد: نسبت به مردم تعصب دارم و اگر احساس کنم جایی در هر نقطه از کشور حقی از مظلومی ضایع شود وظیفه دارم براساس اصل ۸۴ و ٨۶ قانون اساسی از حقوق مردم تمام کشور دفاع کنم لذا در موضوع تحقیق و تفحص، بیت المال و حقوق تمام ایرانیان مدنظر است.

این نماینده مجلس درخصوص برنامه زمانبندی انجام تحقیق و تفحص نیز گفت: این موضوع قانوناً، یک فرصت ۶ ماهه دارد و می تواند با تشخیص هیات برای ۶ ماه دیگر هم تمدید شود، با توجه به اینکه عمر کاری دولت تا چند ماه دیگر تمام خواهد شد، تلاش خواهیم کرد تا قبل از اتمام مسئولیت مدیران، این بررسی‌ها را به اتمام برسانیم تا اگر ابهامی وجود داشت مدیران فعلی بتوانند پاسخگو باشند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درخصوص هیات تحقیق و تفحص مطرح کرد: این هیات در قالب ۳کارگروه در تهران، مرکز استان و قشم فعالیت خواهند کرد و در طی رسیدگی‌ها تمامی موارد تا زمان ارجاع نتیجه به کمیسیون اقتصادی و کمیسیون اصل نود غیرقابل انتشار خواهد بود و پس از آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.