تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6
مرادی خواستار شد:

مشکلات اینترنت و آنتن دهی روستاهای بندرعباس حل شود

  • کد خبر : 24423
  • 08 دی 1399 - 12:23
مشکلات اینترنت و آنتن دهی روستاهای بندرعباس حل شود
نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس گفت: با توجه به مشکلاتی که در روستاهای بندرعباس از جمله مشکل اینترنت و آنتن دهی موبایل وجود دارد، از مسئولان درخواست می شود که این مشکل را مرتفع کنند.

به گزارش هرمزگان امروز احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر و عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شواری اسلامی با اشاره به بازدیدهای میدانی از حوزه انتخابیه خود گفت: با حضور در روستای کوران بخش فین بندرهباس به همراه فرماندار بندرعباس، مدیرکل نوسازی استان و جمعی از مسئولین استانی، کلنگ مدرسه ۳ کلاسه امام حسین (ع) در این روستا به زمین زده شد.

احمد مرادی ادامه داد: در راستای انجام وظایف نظارتی، در روستاهای دشت کوران، دشت مارم، کهتک، باغستان، چاه کرتو و سرزه بخش فین حضور یافته و پیگیر موارد مطرح شده توسط مردم این روستا شدم که در روستای چاه کرتو مشکل اینترنت، طرح هادی و غسالخانه و در روستای سرزه مشکل آنتن دهی موبایل، زمین ورزشی و آسفالت ورودی روستا وجود داشت.

وی افزود: همچنین در روستای کهتک بررسی مشکلات باغ شهر فین انجام شد و در روستای باغستان، احداث جاده گهره به باغستان، احداث سد، مشکل حمل محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس بیان کرد: در روستای دشت کوران بررسی مشکلات حوزه آب صورت گرفت و در روستای دشت مارم، تکمیل زمین ورزشی و مخزن آب از جمله مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت و در پایان از مسئولان محلی خواسته شد که پیگیر موارد مطروحه باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.