تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

تجلیل از ۴۸ مددکار نمونه کمیته امداد استان هرمزگان

  • کد خبر : 26649
  • 06 اسفند 1399 - 12:10
تجلیل از ۴۸ مددکار نمونه کمیته امداد استان هرمزگان
طی مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از مددکاران نمونه این نهاد تجلیل شد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به مناسبت روز مددکار پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود.

۱۳ رجب، سالروز میلاد مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی (ع)، روز مددکار و روز پدر خدمت همه تلاشگران عرصه مددکاری تبریک عرض می‌نمایم.

امروز همه مددکاران ایران اسلامی افتخار دارند که با تأسی از مولای متقیان حضرت علی (ع)، به‌عنوان متخصصین عرصه اجتماعی خدمات ارزشمندی را به نیازمندان جامعه ارائه نموده و با درک درست از شرایط جامعه امید و نشاط را به خانواده‌های تحت حمایت هدیه نمایند.

مددکاران عزیز باجان دل در عرصه کاهش آلام جامعه هدف گام بر می‌دارند و در شرایط سخت اقتصادی امروز در جبهه فقر جانانه تلاش می‌کنند.

مددکاران پرتلاش و مشتاق این نهاد همواره می‌کوشند با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف خود؛ در مرحله نخست امید به زندگی باعزت و پر برکت و روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت نمایند و سپس برای تأمین نیازهای اساسی آنان؛ تا تبدیل‌شدن به افراد مولد و توانمند با آن‌ها همراه شوند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد حمایتی کشور افتخار دارد با ایجاد شبکه وسیع مددکاری اسلامی و توسعه شبکه نیکوکاری، خدمات اجتماعی ارزشمندی را به خانواده‌های نیازمند ارائه نماید.

این‌جانب به‌عنوان یک مددکار از تلاش‌های فراوان صورت پذیرفته توسط مددکاران عزیز عرصه خدمت‌رسانی تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم با توسعه شبکه مددکاران اجتماعی، همبستگی و نشاط و سلامت اجتماعی بیش از پیش فراهم گردد.

در پایان این مراسم از ۴۸ نفر از مددکاران نمونه کمیته امداد استان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26649
  • منبع : روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.