تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
5

با حضور رئیس مرکز بازرسی وزارت/ مشکلات ارتباطی استان هرمزگان بررسی شد

  • کد خبر : 26477
  • 02 اسفند 1399 - 10:58
با حضور رئیس مرکز بازرسی وزارت/ مشکلات ارتباطی استان هرمزگان بررسی شد
جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با حضور حمیدرضا رضوانی پور رئیس مرکز بازرسی ، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت و مدیران و روسای بازرسی دستگاه وزارت در استان برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز، حضور حمیدرضا رضوانی پور رئیس مرکز بازرسی ، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه استان هرمزگان در منطقه بحث توسعه و رفع مشکلات پیش روی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان را با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان نماینده ارشد وزارت در سطح استان مطرح نمودند و خواستار تعامل و همکاری دستگاه های تابعه وزارت در استان و کلیه اپراتورها جهت افزایش سرعت پیشرفت و توسعه حوزه ICT در استان هرمزگان شد.

احد قویدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز ضمن عرض خیرمقدم خدمت معاون وزیر و هیأت همراه با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء پوشش و کیفیت شبکه تلفن همراه در سطح استان افزود: استان هرمزگان دارای ۱۳۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که با توجه به سیاست های کلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون ۱۰۰۲ روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند که ۲/۷۵ درصد ضریب نفوذ شبکه ملی اطلاعات و پوشش ۸۹ درصدی جمعیت روستاییان را شامل می شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از ۱۷۵۰ روستا ۱۶۱۴ روستا به شبکه ارتباطی کشور (تلفن خانگی ثابت یا یکی از اپراتورهای سیار) متصل هستند و با اتمام پروژه های توسعه ای در استان تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار متصل به شبکه ملی اطلاعات به ۱۱۰۰ روستا می رسد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن ارائه گزارشی پیرامون مسائل کلان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطر نشان نمود: در کنار دیگر اهداف این اداره کل برنامه های اشتغال نیز به عنوان یکی از اولویت ها باید با تعامل با دستگاه های تابعه وزارت و همچنین دستیابی به اهداف وزارت در این حوزه برنامه ریزی می شود.

درپایان مدیران دستگاه های تابعه و مدیران اپراتورهای تلفن سیار گزارشی از عملکرد و وضعیت پوشش ارتباطی در استان ارائه نمودند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26477
  • منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.