تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
5
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اعلام کرد:

امکان انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت غیرحضوری

  • کد خبر : 25519
  • 07 بهمن 1399 - 10:33
امکان انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت غیرحضوری
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از فراهم شدن امکان انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت کاملاً غیرحضوری در این استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، “عباس اکبری ” ضمن معرفی یکی از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ اظهار داشت: به منظور تسهیل در تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای به افراد جامعه، بهبود فرآیندها با رویکرد کاهش مراجعات، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و توسعه خدمات دیجیتال و غیرحضوری، امکان انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت کاملاً غیر حضوری فراهم شد.

وی افزود: از این پس متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی اینترنتی es.tamin.ir و از منوی بیمه شدگان / بیمه شدگان خاص / انعقاد قرارداد بیمه مشاغل آزاد / مشاهده و ضوابط مقررات / تائید اطلاعات/ مشاهده جزئیات /تعیین نرخ حق بیمه / عنوان شغل بیمه شده / انتخاب حمایت درمان یا عدم حمایت / ورود مبلغ حق بیمه / محاسبه / انعقاد قرارداد/ مشاهده قرارداد / ارسال پیامک / پرداخت حق بیمه، اقدام نمایند .

اکبری خاطرنشان کرد: بیمه شدگانی که فاقد شرایط معافیت از انجام معاینات پزشکی هستند، می بایست با ارایه تعهد سیستمی مبنی بر انجام معاینات بدو بیمه پردازی در موعد مقرر و پس از انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه، حداکثر ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ عقد قرارداد با مراجعه به سامانه مزبور نسبت به دریافت فرم معرفی به معاینه و انجام معاینات پزشکی مربوطه اقدام نمایند .

مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان مهلت بیمه شده برای پرداخت حق بیمه را حداکثر ۳۰ روز از تاریخ عقد قرارداد اعلام کرد و گفت: به محض پرداخت حق بیمه و تایید وصول آن توسط بانک عامل، سابقه پرداخت حق بیمه مربوطه ایجاد و امکان بهره مندی از خدمات درمانی نیز به صورت آنی وجود خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25519
  • منبع : روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.