تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
7
احمد پایان:

ارائه ۲۶ خدمت الکترونیکی کمیته امداد به نیازمندان هرمزگانی

  • کد خبر : 26609
  • 05 اسفند 1399 - 12:29
ارائه ۲۶ خدمت الکترونیکی کمیته امداد به نیازمندان هرمزگانی
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: در حال حاضر ۲۶ نوع خدمت در بستر الکترونیک به نیازمندان ارائه می‌شود، خانواده‌های تحت حمایت این نهاد می‌توانند بدون مراجعه حضوری به این نهاد از این خدمات بهره‌مند شوند.

به گزارش هرمزگان امروز؛ احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان در این خصوص گفت: با توجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا به‌منظور کاهش مراجعات حضوری خانواده‌های تحت حمایت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی درخواست دهی مددجویان کمیته امداد به آدرس e.emdad.ir درخواست‌های خود را ثبت و ارسال کنند.

پایان با اشاره به این مطلب که بسترهای ۲۶ خدمت الکترونیکی در این سامانه امکان‌پذیر شده است، افزود: نیازمندان جهت ورود به این سامانه باید با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه مخصوص خود، پس از ورود به صفحه شخصی خود خدماتی که برای آن‌ها فعال‌شده است که بر اساس سطح نیاز اقدام به ثبت درخواست موردنظر نمایند و بعد از ثبت، کد رهگیری خود را جهت پیگیری‌های بعدی دریافت کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این خدمات شامل تعمیرات و بازسازی جزئی مسکن، خرید مسکن، احداث مسکن، بهسازی، انشعاب، تسهیلات شهرداری، بهداشت و درمان، پوشش خدمات (بیمه درمانی)، پوشش بیماری، کمک‌هزینه درمانی، صدور کارت درمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره روانشناسی، مشاوره ازدواج، مشاوره امور خانواده، خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات کمک‌هزینه امور رفاهی، تسهیلات مهاجرت به روستا، جهیزیه نوعروس، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان، کمک‌هزینه پسران، پوشش خدمات دانش‌آموزی، دانشجویی و نخبگی، وام دانشجویی و درخواست عمومی اشتغال است.

این مقام مسئول یادآور شد: در استان هرمزگان حدود ۹۱ هزار خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که از خدمات حمایت این نهاد بهره مند می‌باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26609
  • منبع : روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.