تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
2

ملاقات والی مسندم با استاندار هرمزگان

  • کد خبر : 12442
  • 18 آذر 1398 - 10:01
ملاقات والی مسندم با استاندار هرمزگان

صبح امروز در نشستی که با حضور استاندار هرمزگان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی بندرعباس و جمعی از مدیران بخش خصوصی با والی مسندم صورت گرفت به توسعه اقتصادی دو استان هرمزگان و استان مسندم پرداختند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در این نشست خواستار تدوین برنامه جامع جهت ارتباط بیشتر سیاسی و اقتصادی بین دو استان هرمزگان و مسندم شد.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به همسایگی این دو استان علاقمندیم رابطه تجاری و اقتصادی بیشتری را برقرار کنیم که این امر می تواند در رشد استان مسندم و شهر خصب موثر باشد.

وی تصریح کرد: حضور بیشتر سرمایه گذار و تجار ایرانی و هرمزگانی در شهر خصب می تواند تاثیر مثبتی بر توسعه این شهر داشته باشد.

دکتر همتی بیان داشت : کشور ایران و استان هرمزگان می توانند خصب را به عنوان دروازه ورودی کالاهای مورد نیاز ایران و صادرات محصولات تولیدی هرمزگان به سایر کشورها قلمداد کنند.

وی خواستار توسعه خط کشتیرانی و حمل و نقل دریایی، توسعه صنعت گردشگری و تورسیم سلامت در بین دو استان شد.

استاندار هرمزگان اعلام کرد: راه اندازی بازارچه های دائمی در شهر خصب و تبادل کالا بین بازارچه های محلی خصب و ملوانی استان هرمزگان می توانند بعنوان قدم اول برای شروع همکاری بین دو استان باشد.

سعید الحارسی والی مسندم در پایان ضمن تشکر از پیشنهادات استاندار هرمزگان از ایشان دعوت نمود تا با حضور در استان مسندم و شهر خصب، تفاهم نامه همکاری بین دو استان امضاء شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.