تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
1

بررسی مسائل و مشکلات بافت فرسوده شهر بندرعباس در اولویت قرار گیرد

  • کد خبر : 18324
  • 19 خرداد 1399 - 13:56
بررسی مسائل و مشکلات بافت فرسوده شهر بندرعباس در اولویت قرار گیرد
فرماندار بندرعباس گفت: دفاتر تسهیلگری در سطح محلات بافت فرسوده مردم را برای اخذ پروانه ساختمانی و سند مالکیت تشویق و ترغیب کنند

به گزارش هرمزگان امزوز ، جلسه بررسی مسائل و مشکلات محلات شهر بندرعباس به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت: بافت فرسوده شهر بندرعباس از اولویت های ویژه ما است که باید وقت بیشتری برای بر طرف نمودن مسائل و مشکلات آن بگذاریم و با کمک به شهرداری و دستگاههای متولی باعث توسعه و آبادانی این محلات شویم.

وی در ادامه گفت: دفاتر تسهیلگری در سطح محلات مردم را تشویق و ترغیب کنند تا برای اخذ پروانه ساختمانی اقدام و با دریافت تسهیلات ساخت و ساز منازل خود را شروع کنند و آنهایی که نیاز به ساخت و تعمیرات ندارند برای اصلاح موقعیت منزل خود اقدام تا کارهای مربوط به صدور سند منازل آنها انجام شود و اداره ثبت اثناد و شهرداری همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: دفاتر تسهیلگری روند دریافت پروانه ساختمانی و سند مالکیت را پیگیری تا هر چه زودتر انجام شود و انتظار داریم در نیمه اول سال تعداد زیادی از پروانه ها صادر و از نیمه دوم سال عملیات ساخت و سازها در محلات شروع شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: خوشبختانه دفاتر تسهیلگری در هفته گذشته علی رخم تعطیلات هفته مذبور توانستند با ترغیب مردم تعداد ۸ پرونده دیگر را به شهرداری تحویل تا مراحل صدور پروانه ساختمانی آنها انجام شود که در محله اسلام آباد ۳ پرونده جدید در محله آیت الله غفاری ۲ پرونده و محله کمربندی ۳ پرونده که در مجموع با ۵۸ پرونده قبل ۶۶ پرونده در بافت فرسوده دریافت که به شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی داده شده است.

فرماندار بندرعباس با تاکید گفت: دفاتر تسهیلگری در سطح محلات بررسی کنند که هر نقطه، مسیر یا معبری که شرایط لازم را دارد کارهای مربوط به بازگشایی آن انجام شود.

عزیزاله کناری در پایان از دفتر تسهیلگری محله آیت الله غفاری به واسطه عملکرد بهتر در تشویق و ترغیب شهروندان برای دریافت پروانه ساختمانی تقدیر کرد و اعلام گردید در هر جلسه از یک دفتر تسهیلگری که دارای بهترین عملکرد باشد تقدیر بعمل خواهد آمد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.