تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
7
رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس

میز منطقه آزاد قشم در اتاق بازرگانی بندرعباس راه اندازی میشود

  • کد خبر : 17136
  • 16 اردیبهشت 1399 - 16:14
میز منطقه آزاد قشم در اتاق بازرگانی بندرعباس راه اندازی میشود
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت : تجار، بازرگانان و همچنین فعالان اقتصادی که تمام دغدغه‌شان برون رفت از شرایط بد اقتصادی و زنده نگه داشتن تولید و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد است، همواره مورد حمایت اتاق بازرگانی بندرعباس هستند و ما می کوشیم خواسته هایشان را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

به گزارش هرمزگان امروز رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس خواستار راه اندازی میز منطقه آزاد قشم در اتاق بازرگانی بندرعباس برای تسهیل در انجام امور و توسعه خدمات بازرگانی شد.محمدرضا صفا صبح امروز در دیدار با مدیر عامل منطقه آزاد قشم اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری فعالان اقتصادی و مسوولان نقش تاثیرگذار اتاق بازرگانی بندرعباس در حوزه اقتصاد را احساس می کنند و قدرت مطالبه گری اتاق در راستای تسهیل در امور کاملا مشهود است.

وی افزود: راه اندازی میز منطقه آزاد قشم در اتاق بازرگانی بندرعباس علاوه بر تسهیل در امور بازرگانی، تشویق و دلگرمی تجار را به همراه دارد.

صفا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اعمال تخفیفات ویژه در حوزه گمرک و واردات کالا  شد و افزود: می توان با ایجاد مشوق در چارچوب قوانین و مقررات انگیزه را در سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تقویت کرد.

صفا در این دیدار اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری فعالان اقتصادی و مسوولان نقش تاثیرگذار اتاق بازرگانی بندرعباس در حوزه اقتصاد را احساس می کنند و قدرت مطالبه گری اتاق در راستای تسهیل در امور کاملا مشهود است.وی افزود: راه اندازی میز منطقه آزاد قشم در اتاق بازرگانی بندرعباس علاوه بر تسهیل در امور بازرگانی، تشویق و دلگرمی تجار را به همراه دارد.

صفا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اعمال تخفیفات ویژه در حوزه گمرک و واردات کالا  شد و افزود: می توان با ایجاد مشوق در چارچوب قوانین و مقررات انگیزه را در سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تقویت کرد.

وی تصریح کرد: تجار، بازرگانان و همچنین فعالان اقتصادی که تمام دغدغه‌شان برون رفت از شرایط بد اقتصادی و زنده نگه داشتن تولید و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد است، همواره مورد حمایت اتاق بازرگانی بندرعباس هستند و ما می کوشیم خواسته هایشان را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار گفت: برقراری همکاری و تعامل منطقی بین سازمان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس می تواند راهگشای برخی مسائل جاری استان باشد.

حمیدرضا مومنی افزود: هر چه وحدت و نزدیکی بین اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان نماینده تجارهرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم ایجاد شود حاصل آن ارتقاء و توسعه تجارت در استان خواهد بود.

وی با اشاره به پیشنهاد خود به اتاق بازرگانی کشور مبنی بر ایجاد دفاتر همه اتاق های بازرگانی مراکز استان ها و شهرستان های کشور در قشم تصریح کرد: از هر پیشنهادی مبنی بر توسعه صنعت، معدن و تجارت در قشم استقبال می شود و کمال همکاری را با اتاق بازرگانی بندرعباس خواهیم داشت.

مومنی در پایان  هرمزگان را یک استان درآمدزا برای کشور خواند و با تشریح موقعیت های پیش آمده برای این استان در طول دهه های گذشته بر ضرورت هم اندیشی، همکاری و هم افزایی همه دستگاه های مستقر در این استان جهت استفاده حداکثری از موقعیت ویژه آن برای توسعه منطقه تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.