تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
9
جوابیه شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان

روستای زاچ و داربست بشاگرد برق دار است/آمادگی داریم به محض صدور مجوزهای قانونی برق را تامین کنیم

  • کد خبر : 18293
  • 17 خرداد 1399 - 20:53
روستای زاچ و داربست بشاگرد برق دار است/آمادگی داریم به محض صدور مجوزهای قانونی برق را تامین کنیم
برق رسانی به مناطق روستایی با توجه به اینکه هزینه های بسیاری را شامل میگردد، منوط به صدور کد روستا و سایر مجوزهای قانونی و حقوقی مرتبط با حفظ اراضی ملی است

به گزارش هرمزگان امروز پس از انتشار گزارش تصویری این رسانه با تیتر زندگی بدون برق ۴ ماهه مردم زاج و داربست بشاگرد!/این مردم فراموش شده اند؟ سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان طی انتشار جوابیه ای گفت: روستای زاچ و داربست از توابع شهرستان بشاگرد برق رسانی شده و درحال حاضر برق دار است.

مهندس علیرضا رنجبر در خصوص موضوع مطرح شده مبنی بر بی برق بودن ساکنین در منطقه ای نزدیک به این روستا افزود : تعدادی از اهالی این روستا محل سکونت خود را تغییر داده و در منطقه دیگری ساکن شده اند که باتوجه به اینکه این منطقه در حال حاضر فاقد کد روستایی است و هیچگونه مجوزی از سوی سایر دستگاههای خدماتی مرتبط مبنی بر تایید قطعیت محل سکونت آنان صادر نشده امکان برق رسانی به این منطقه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: برق رسانی به مناطق روستایی با توجه به اینکه هزینه های بسیاری را شامل میگردد، منوط به صدور کد روستا و سایر مجوزهای قانونی و حقوقی مرتبط با حفظ اراضی ملی است .

مهندس رنجبر ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق آمادگی دارد به محض صدور مجوزهای قانونی نسبت به تامین برق این منطقه اقدام کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.