تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

رفع آبگرفتگی معابر در حال انجام است

  • کد خبر : 11267
  • 19 آبان 1398 - 9:26
رفع آبگرفتگی معابر در حال انجام است

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه رفع آبگرفتگی معابر در حال انجام است، به شهروندان توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری درون شهری خودداری کنند.

به گزارش هرمزگان امروز: اسماعیل موحدی‌نژاد با اشاره به بارش شدید باران و تگرگ در بندرعباس و مناطق اطراف اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در مجموعه مدیریتی شهرداری، تیم‌های مدیریت بحران از قبل تشکیل شده و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند تا در مواقع بارندگی از آنها استفاده شود‌.

وی با اشاره به اینکه این تیم‌ها متشکل از نیروهای بخش‌های مختلف در معاونت‌ها، مناطق سه گانه، سازمان‌ها و مدیریت ها است، افزود: با توجه به حجم قابل توجه بارندگی‌های امروز و ادامه دار شدن بارش ها، آبگرفتگی امری اجتناب ناپذیر است، اما بخش‌های مختلف در حال رسیدگی به مشکلات پیش آمده هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: عمده مشکلات بسیاری از معابری که شاهد آبگرفتگی قابل توجه در آن بودیم، رفع شده و تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد.

موحدی نژاد تاکید کرد: از جمله بخش‌هایی که آب گرفتگی قابل توجهی داشته و مشکل آن مرتفع شده، می‌توان به چهارراه مطهری، خیابان ورزش، چهار راه استانداری، سه راه جهانبار و چند معبر مهم دیگر اشاره کرد.

این مقام مسئول گفت: قطعا مانند سایر بارندگی‌ها، آبگرفتگی معابر در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تلاش بی وقفه کارکنان شهرداری مرتفع می‌شود.وی در انتها نیز عنوان کرد: از شهروندان گرامی نیز درخواست می شود از سفرهای درون‌شهری غیر ضروری خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.