تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

راه‌اندازی منطقه ۴ شهری در سال آینده

  • کد خبر : 14671
  • 21 بهمن 1398 - 10:31
راه‌اندازی منطقه ۴ شهری در سال آینده

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از راه‌اندازی منطقه چهار شهری شهرداری طی سال آینده خبر داد

به گزارش هرمزگان امروز: محمد مهدی جهانبخش در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: تدوین لایحه بودجه سال آینده از ماه‌ها قبل توسط تیم کارشناسی و مدیریتی این بخش آغاز شد و از ابتدای بهمن‌ماه آماده تحویل شده است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰ جلسه تخصصی، ۱۶۰ ساعت جلسه هماهنگی در ۱۵ جلسه شورای معاونین برای تدوین این لایحه، افزود: با توجه به درخواست های شهروندان، بیش از ۳۰ اولویت مهم در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران بخش‌های مختلف به صورت متمرکز و همزمان از دیگر اقداماتی است که سال آینده به دنبال تحقق آن هستیم.

جهانبخش با اشاره به برخی دیگر از اولویت‌های سال آینده شهرداری بندرعباس، خاطرنشان کرد: پرداخت بدهی‌های قبلی، اتمام پروژه‌های جاری و پیش‌بینی راه‌اندازی منطقه چهار شهری از دیگر اولوت‌های بودجه‌ای سال آینده است.

وی از تجمیع حساب‌های درآمدی و بهره‌گیری از روش خزانه‌داری و متمرکز شدن حساب‌های شهرداری در یک حساب خبر داد و با اشاره به دلایل توجیهی برای افزایش بودجه، گفت: پیش‌بینی وصول عوارض مالیات بر ارزش افزوده، افزایش درآمد حاصل از فروش اوراق مناقصه، افزایش درآمد حاصل از جرایم و تخلفات رانندگی، درآمد حاصل از خدمات پیمانکاری و غیره باعث افزایش بودجه طی سال آتی شده است.

معاون شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه بودجه سال جاری تحقق مطلوبی دارد، بیان کرد: مجموع بودجه شهرداری و سازمان‌های تابعه، در سال جاری، بالغ بر ۹۱۰ میلیارد تومان است و برای سال آینده با ۲۹ درصد افزایش به رقمی بالغ بر ۱۱۷۳ میلیارد تومان رسیده است.

جهانبخش خاطرنشان کرد: از مجموع بودجه سال آینده، سه درصد در حوزه کالبدی و شهرسازی، ۲۱ درصد در حوزه محیط زیست و خدمات شهری، سه درصد در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، ۱۹ درصد در حوزه حمل و نقل و ترافیک، ۳۹ درصد در حوزه خدمات مدیریت و ۱۵ درصد در حوزه اجتماعی و فرهنگی پیش‌بینی شده است.

اضافه می‌شود، در ادامه این جلسه لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده جهت بررسی و تصویب توسط شهردار بندرعباس به رییس شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.