تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

تشکیل ستاد گرامیداشت صدویکمین سال تاسیس وروزملی ثبت احوال

  • کد خبر : 12067
  • 07 آذر 1398 - 10:43
تشکیل ستاد گرامیداشت صدویکمین سال تاسیس وروزملی ثبت احوال

همزمان با ابلاغ شیوه نامه برگزاری مراسم گرامیداشت صد و یکمین سال تاسیس و روز ملی ثبت احوال ، ستاد اجرایی به ریاست داوید صادقی ، مدیرکل ثبت احوال استان تشکیل گردید.

به گزارش هرمزگان امروز:  همزمان با ابلاغ شیوه نامه برگزاری مراسم گرامیداشت صد و یکمین سال تاسیس و روز ملی ثبت احوال ، ستاد اجرایی هفته ثبت احوال  به ریاست داوید صادقی ، مدیرکل ثبت احوال استان و عضویت معاونین ، حراست و روابط عمومی تشکیل گردید.

در این نشست که بمنظور برنامه ریزی منسجم اقدامات مربوط به برگزاری بزرگداشت هفته ثبت احوال  تشکیل گردید ، فعالیت ها وبرنامه ها بر مبنای شیوه نامه ارسالی مورد رصد قرار گرفت و در خصوص چگونگی اجرای آنها بحث و تبادل نظر گردید و نهایتا ضمن صدور ابلاغ برای اعضا مسئول هر فعالیت و برنامه  طی صورتجلسه ای مشخص گردید.

داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال استان ضمن ابراز خرسندی از فرارسیدن صد و یکمین سال تاسیس سازمان ثبت احوال اذعان داشت : سازمان ثبت احوال در این صد و یکسال مسیری طولانی و پر فراز و نشیب را پشت سرگذاشته و توانسته با تلاش و کوشش کارکنان و انجام پروژهای مهم و تاثیر گذاری به جایگاه شایسته و شناخته شده ای دست یابد و اکنون وقت آن است دست در دست یکدیگر با برنامه ریزی دقیق روز ملی ثبت احوال را گرامی بداریم .

در پایان  هر یک از حوزه ها در راستای هر چه بهتر برگزارشدن برنامه های این هفته مواردی را مطرح نمودند و مدیر کل محترم ضمن بررسی موارد موجود و مورد طرح در خصوص چگونگی وانجام و برنامه ریزی نکاتی را مطرح کرده و جمع بندی نمودند.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.