تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
3

پرداخت عوارض آزادراه‌ها در هرمزگان الکترونیکی می‌شود

  • کد خبر : 30729
  • 15 اسفند 1401 - 14:01
پرداخت عوارض آزادراه‌ها در هرمزگان الکترونیکی می‌شود

حسن سجودی مسئول پشتیبانی شرکت سپندار جزییات الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه بندرعباس – شهید رجایی را تشریح کرد و از مهلت ۱۵ روزه برای پرداخت قبوض آزادراهی خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از خبرآنلاین، مسئول پشتیبانی شرکت سپندار از الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه بندرعباس – شهید رجایی خبر داد و گفت: «عوارض آزادراه به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود و کاربران آزادراهی ۱۵ روز مهلت برای پرداخت قبوض آزادراهی خود زمان‌دارند و در صورت عدم پرداخت در مهلت مقرر از سمت پلیس راهور اعمال قانون شده و جریمه عدم پرداخت به‌موقع قبوض آزادراهی صادر می‌شود». سجودی اضافه کرد: «برای خودروهای سواری ۴۲ هزار تومان و به‌تناسب کلاس خودرو مبلغ جریمه افزایش خواهد داشت».

این مقام مسئول نحوه پرداخت عوارض آزادراهی را تشریح کرد و گفت: «پرداخت عوارض آزادراهی از طریق سایت aaniro.com امکان‌پذیر خواهد بود و مراحل ثبت‌نام در این سایت موجود است».

سجودی در ادامه گفت: «علاوه بر سایت «آنی رو»، افراد می‌توانند از طریق اپلیکیشن هایی نظیر آپ، تاپ، آیتول و … که در سایت آنی رو معرفی‌شده است پرداخت خود را انجام دهند. مسئول پشتیبانی شرکت سپندار افزود: «شرکت در تلاش است در آینده نزدیک مکان را برای مراجعه حضوری کاربران آزادراهی استان فراهم آورد».

لازم به ذکر است که پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی در این نقطه یاد شده، پیش از این نیز صورت می گرفته و مسئولان برای اطلاع رسانی مردم این مهم را یادآوری کرده اند که کاربران آزادراهی به موقع عوارض خود را پرداخت کنند.

۴۶

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=30729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.