تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
0

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در پیامی حمله پهبادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را تبریک و تهنیت گفت.

  • کد خبر : 53017
  • 26 فروردین 1403 - 22:59
عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در پیامی حمله پهبادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش هرمزگان امروز ،
عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در پیامی حمله پهبادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با صدور پیامی حملۀ پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را که پاسخی به تجاوزات و جنایات آن رژیم در غزه و کنسولگری ایران در سوریه بود تبریک و تهنیت گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه ویکون الدین کلّه لله فإن انتهَوا فإنّ الله بما یعملون بصیر (سوره مبارکه انفال/ آیه ۳۹).

رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی در حالی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را هدف حملۀ وحشیانه قرارداد و منجر به شهادت جمعی از فرزندان رشید و دلاور کشورمان شد که در حدود شش ماه گذشته نوار غزه را به خاک و خون کشیده بود. شدت جنایات این رژیم در غزه در این دور از وحشیگری‌هایش چنان بوده است که فریاد خشم و خروش همۀ ملت‌ها در سراسر جهان را بر سر اسرائیل نشانه رفته است.

اگرچه این جنایت‌های مکرر صهیونیست‌ها همواره پاسخ‌های کوبندۀ محور مقاومت و بخصوص حماس را در پی داشته است، اما جسارت و کوته‌بینی آن رژیم در قضیۀ حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه نیز پاسخی دندان‌شکن می‌طلبید. همانگونه که ملت غیور ایران انتظار داشتند و رهبر فرزانه انقلاب نیز به‌کرّات و بخصوص در خطبه‌های نماز عید فطر تاکید فرموده بودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود.

سرانجام دلاورمردان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی تاریخی و ظفرمندانه با پرتاب صدها پهباد و موشک بالستیک به خاک اشغالگران صهیونیستی رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها افکنده و با تخریب و انهدام اهداف و تاسیسات مهم صهیونیست‌ها ضرب شست و گوشمالی سختی به اشغالگران و جنایتگران نشان داد.

بدینوسیله، اینجانب پیروزی غرورآفرین غیورمردان و فرزندان رشید کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که وعدۀ نصرت حق را با ارادۀ خود تحقق بخشیده و با انهدام اهداف حیاتی رژیم صهونیستی نشان دادند که گنبد آهنین آن رژیم در برابر عزم و ایمان ملت ایران گنبدی پوشالی است

به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانۀ انقلاب، دلاورمردان غیور سپاه و بخصوص به مردم شریف و غیرتمند و آزادۀ ایران اسلامی تبریک و تهنیت و شاد باش می‌گویم و پاکسازی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

عباس مویدی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53017

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.