تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

رفع تصرف ۳۶ هزار متر از اراضی ملی در بندرعباس

  • کد خبر : 27930
  • 08 بهمن 1401 - 12:08
رفع تصرف ۳۶ هزار متر از اراضی ملی در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رفع تصرف ۳۶ هزار متر از اراضی ملی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از خبرآنلاین، سردار غلامرضا جعفری در حاشیه بازدید از اراضی آزاد شده، در تشریح این خبر گفت: برابر اخبار و گزارشات واصله مبنی برتصرف غیر قانونی اراضی ملی در شهرستان بندرعباس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شدکه افرادی اقدام به تصرف و ساخت و ساز غیر قانونی و بدون مجوز در محدوده خیابان ملت ۳۱ و شهرک پیامبر اعظم شهرستان بندرعباس کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در این رابطه پس از تعامل و تشکیل جلسات متعدد در فرماندهی استان، دادسرای عمومی و بسیج کلیه امکانات از جمله یگان حفاظت مسکن شهرسازی و شهرداری و با حضور معاون دادستان و با پوشش انتظامی دقیق و گسترده توسط کلانتری ۱۲ و ۱۳ شهرستان بندر عباس و نیز حضور یگان امداد نسبت به تخریب و رفع تصرف اقدام شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: در این راستا مقدار ۴ هزار و ۷۳۰ متر مربع از منازل و دیوارها تخریب و مقدار ۳۲ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در خاتمه با بیان اینکه محل ها رفع تصرف شده بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی تحویل شهرداری شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی در زمین تصرف زمین های ملی و یا مراتع، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=27930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.