تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

مشاور عالی استاندار هرمزگان: جام فوتبال محلات، ورزش هرمزگان را متحول خواهد کرد

  • کد خبر : 34869
  • 04 خرداد 1402 - 10:52
مشاور عالی استاندار هرمزگان:
                                جام فوتبال محلات، ورزش هرمزگان را متحول خواهد کرد

هرمزگان امروز – مشاور عالی استاندار هرمزگان در امور ورزش و جوانان گفت: ورزش استان با هماهنگی همه دستگاه‌ها و دست اندرکاران به ویژه اداره کل ورزش و جوانان و پیشکسوتان هر رشته مورد حمایت  ویژه قرار خواهد گرفت.

عباس سرخاب در نشستی خبری در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال محلات بندرعباس، افزود: برای توسعه ورزش پایدار  استان ، و ایجاد نشاط اجتماعی در شهرهای استان ،  استاندار هرمزگان ماموریت ویژه ای به عنوان مشاور عالی ورزش به بنده سپرده اند و با توجه به این که در جامعه امروزی برای رسیدن به توسعه پایدار، محله به عنوان بنیادی ترین عنصر شهری و حلقه واسط بین شهر و شهروندان،  نقش به سزایی دارد و با طراحی نظام توسعه ورزش، در شهر بندرعباس و با محوریت ورزش محلات ، درصدد هستیم که استعداد های ناب ورزشی استان را شناسایی و به جامعه ورزش کشور و منطقه معرفی کنیم.

مشاور عالی استاندار در امور ورزش و جوانان بیان کرد: در اولین گام جهت انجام این ماموریت مهم و با هماهنگی مدیرکل ورزش استان،  برنامه ویژه ای جهت سازماندهی ورزش محلات تهیه کرده ایم و جام محلات آغاز راهی است که ورزش استان را متحول خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این سازماندهی با ورزش فوتبال آغاز شده و در آینده با تمامی رشته های مستعد و با هدایت بزرگان آن رشته و هیات ورزشی ادامه می یابد.

سرخاب اضافه کزد: ورزش استان با هماهنگی همه دستگاه‌ها و دست اندرکاران به ویژه اداره کل ورزش و جوانان و پیشکسوتان هر رشته مورد حمایت  ویژه قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی استاندار در امور ورزش و جوانان با اشاره به اینکه راه قهرمانی از زمین های خاکی محلات می گذرد و این مسیر با تشکیل آکادمی مثل آکادمی فوتبال و سایر رشته های هموار تر می شود، تصریح کرد: با نشستی که با استاندار داشتم، وی بر تشکیل آکادمی فوتبال،  تاکید ویژه داشت که مقدمات آن فراهم شده است و با مجموعه آکادمی حرفه ای فوتبال مسیر شکوفایی ورزش استان هموار تر خواهد شد.

سرخاب بیان کرد: بنده به عنوان پیشکسوت ورزش در این مسیر نیاز به دست دوستی همه دلسوزان به ورزش به ویژه مدیران صنایع، جهت حرفه ای نمودن ورزش فوتبال پایه برای ارتقای سطح فوتبال استان و همچنین حضور حداکثری بازیکنان بومی در لیگ های معتر و مهم کشور دارم.

مشاور عالی ورزش و جوانان استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه فردی ورزشی هستم و اصلا نمی دانم سیاست چیست، خاطرنشان کرد: فردی هستم که فقط به فکر رشد ورزش هستم و پیشنهاد مشاور استاندار را هم به همین دلیل پذیرفتم و اگر کمی بوی سیاسی بودن در آن احساس کنم یقینا کنار خواهم کشید.

وی با بیان اینکه اگر صنایع استان که وظیفه مسوولیت اجتماعی آن ها حکم می کند به ورزش کمک کنند اما کمکی نکردند یقینا کمک ها و حامیان مالی خارج از استان خواهم آورد، عنوان کرد: در حال حاضر نیاز به حمایت رسانه های هرمزگان دارم و از همه شما خبرنگاران می خواهم که به کمک ما بیاید و هر جا احساس کردید که عباس سرخاب به مسوولیت خود به خوبی عمل نمی کند او را زیر سوال ببرید و اجازه ندهید که تنها فقط نام مشاور ورزشی استاندار را یدک بکشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=34869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.