تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
7

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان: تیم «انجمن» از دانشگاه فرهنگیان قهرمان مسابقات مناظرات دانشجویی هرمزگان شد

  • کد خبر : 44821
  • 10 آذر 1402 - 10:21
مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان:
                                تیم «انجمن» از دانشگاه فرهنگیان قهرمان مسابقات مناظرات دانشجویی هرمزگان شد

هرمزگان امروز – مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: تیم «انجمن» از دانشگاه فرهنگیان قهرمان مسابقات مناظرات دانشجویی هرمزگان شد و به مرحله کشوری راه یافت.

صادق یوسفی یگانه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره از مسابقات  مناظرات دانشجویی در استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر سال با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و اثربخش و همچنین تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم، از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نتایج مثبت برگزاری چنین مسابقاتی، تصریح کرد: دیدار پایانی این مسابقات بین تیم «انجمن» از دانشگاهی فرهنگیان و  تیم «راه نو» از دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان برگزار شد، که تیم «انجمن» از دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب قهرمانی شد.

دبیر اجرایی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان هرمزگان افزود: ۱۶ تیم در این مسابقات شرکت کردند که تیم قهرمان به صورت مستقیم به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کند.

یوسفی‌یگانه تشریح کرد: دوازدهمین دوره از مسابقات دانشجویی با حضور ۱۶ تیم از دانشگاه‌های هرمزگان، علوم پزشکی، دانشگاه فرهنگیان، علوم قرآنی و دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=44821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.