تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
2

فعالیت ۱۵۶ تعاونی روستایی در هرمزگان

  • کد خبر : 27942
  • 08 بهمن 1401 - 13:38
فعالیت ۱۵۶ تعاونی روستایی در هرمزگان

هرمزگان امروز- مدیرتعاون روستایی هرمزگان گفت: در حال حاضر ۱۶۵ تشکل تعاونی روستایی در سطح هرمزگان وجود دارد که از این تعداد ۱۲۰ تشکل فعال و مابقی این تشکل‌های تعاونی روستایی نیمه فعال هستند.

عیسی برخورداری ظهر امروز (۸ بهمن ماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: گسترش و تقویت تعاون، توسعه عملیات اقتصادی، بازاریابی، بازرگانی و خدمات تعاونی در روستاها از اهداف مهم سازمان تعاون روستایی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه شبکه مردمی تعاونی‌های روستایی نقشی موثر و اساسی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی دارد، تصریح کرد:  بیشترین فعالیت تعاونی‌های استان در بخش‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی در قالب تضمینی و توافقی، تامین و توزیع نهاده‌های کشاورزی و دامی، مواد سوختی مورد نیاز روستاییان، آرد روستایی و سایر فعالیت‌هاست.

وی با بیان اینکه ۱۰ اتحادیه تعاونی روستایی استانی و شهرستانی در استان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مجموعا ۶۴ شرکت تعاونی روستایی، ۲۷ شرکت تعاونی تولید کشاورزی و شرکت سهامی زارعی، ۱۳ واحد نظام صنفی کارهای کشاورزی استانی و شهرستانی، ۴۵ شرکت تعاونی کشاورزی، ۶ شرکت تعاونی بانوان روستایی به در سطح استان هرمزگان فعالیت می کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=27942

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.