تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
3

فرمانده سپاه قشم: رسانه‌های بین‌المللی در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند

  • کد خبر : 44286
  • 29 آبان 1402 - 11:49
فرمانده سپاه قشم:
                                رسانه‌های بین‌المللی در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند

هرمزگان امروز – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: رسانه‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر همه در برابر جنایات روشن و عیان رژیم غاصب سکوت کرده‌اند و باید از این برهه تاریخ شرمسار باشند.

سرهنگ حجت امیری‌کیا صبح امروز (بیست و نهم آبان‌ماه)، در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به شهادت جمعیت زیادی از اصحاب رسانه در اراضی اشغالی توسط صهیونیست‌ها، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم وعده پیروزی مومنین و جبهه حق را داده است و همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند رنج مردم غزه کلید فرج است.

وی، با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در جامعه، افزود: جهاد تبیین در راستای بصیرت افزایی در جامعه نقش ایفا می‌کند و تشخیص جبهه حق از باطل در این قالب می‌گنجد. از طرفی خبرنگاران بهترین افرادی هستند که می‌تواند در راستای جهاد تبیین نقش ایفا کنند و جبهه حق را از باطل تشخیص دهند.

سرهنگ امیری‌کیا، با بیان این نکته که خبرنگاران در برهه‌هایی از تاریخ نقشه‌های دشمنان را برملا کرده‌اند، بیان کرد: اصحاب رسانه نباید خود را دست کم بگیرند بلکه اتفاقات بزرگی توسط این بزرگان رقم خورده است.

وی، با اشاره به بمباران‌ کودکان و بیمارستان‌ها توسط رژیم صهونیسیتی، گفت: رسانه‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر همه در برابر جنایات روشن و عیان رژیم غاصب سکوت کرده‌اند و باید از این برهه تاریخ شرمسار باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=44286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.