تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
9

رئیس هیئت کشتی استان هرمزگان از سمت خود استعفا داد

  • کد خبر : 18311
  • 19 خرداد 1399 - 13:49
رئیس هیئت کشتی استان هرمزگان از سمت خود استعفا داد
 جای دارد بدینوسیله مراتب قدردانی خود را بابت زحمات ارزشمند یکایک سروران ارجمند و ورزش دوست و پرتلاش اعلام نموده و از پروردگارمتعال برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و طول عمر می نمایم.

به گزارش هرمزگان امروز ، رئیس هیئت کشتی استان هرمزگان با انتشار پیامی به دلیل بی احترامی به جامعه کشتی استان از سمت خود استعفا کرد.

در متن اطلاعیه مهدی نوبانی آمده است:

“احتراما اینجانب مهدی نوبانی در خرداد ماه سال ۹۸ به عنوان رئیس هیئت کشتی با  کسب رای اعتماد اکثریت اهالی کشتی فعالیت خود را در این هیئت آغاز نمودم، تاکنون با عشق و علاقه و احساسی سرشار برای رشد و اعتلای فرهنگ ورزش کشتی در بین آحاد افراد جامعه و شکوفایی استعدادهای ناب این استان پهناور از هیچ کوششی دریغ نکرده و همیشه با استعانت از الله متعال و حمایت و مساعدت های مردان پهلوان منش و بزرگ و والا مقام و  به کمک اعضای محترم هیئت در معیت  سایر پیشکسوتان و  مربیان و داوران و ورزشکاران و ورزش دوستان فعال در عرصه کشتی به فعالیتهای صادقانه خود با تمام وجود تا کنون ادامه داده و موفق به کسب دستاوردهایی شدیم.

جای دارد بدینوسیله مراتب قدردانی خود را بابت زحمات ارزشمند یکایک سروران ارجمند و ورزش دوست و پرتلاش اعلام نموده و از پروردگارمتعال برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و طول عمر می نمایم.

اینجانب علیرغم میل باطنی که تمایل خدمت به ورزشکاران فعال در عرصه کشتی و دوستان خونگرم و با محبت استان در معیت اعضای محترم هیئت کشتی که با تلاش بی دریغ و همت والا در جهت رشد و توسعه این ورزش پهلوانی گام بر می دارند را دارم ، اما متاسفانه بنا به دلیل کم لطفی و بی توجهی و عدم حمایت جناب اقای امیاری مدیرکل  محترم  ورزش و جوانان از هئیت کشتی و جامعه کشتی تمایل به استعفا و اندیشه منفک شدن ذهنم را مشغول نموده و سوالاتی در ذهن بنده و سایر اهالی کشتی بوجود آمده که امیدواریم جناب امیاری پاسخی برای آنها داشته باشند که  در ذیل به چند سوال می پردازم:

۱_ جناب امیاری چگونه ممکن است زمانیکه هیئت کشتی درخواست کتبی خود را برای گرفتن امتیاز میزبانی به فدراسیون کشتی ارسال کرده جنابعالی بطور کاملا اتفاقی و بدون حتی کوچکترین احترام و اطلاع و هماهنگی با مسئولان کشتی استان هرمزگان  با حضور جناب آقای همتی استاندار محترم و آقای دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران جلسه ای برگزار نموده اید؟

۲_ جناب امیاری عزیز آیا حضرتعالی از جزئیات برگزاری مسابقات با خبر بودید؟

۳_ آیا شما از کمبود تجهیزات و زیرساختهای کشتی در استان اطلاعاتی دارید؟

۴_آیا شما کوچکترین احترامی برای کشتی استان قائل بودید که حتی حاضر نشدید یکی از اعضای هیئت را به جلسه دعوت کنید ؟

۵_ شما جلسه ای که با عالی ترین رتبه های سیاسی استان و کشتی برگزار کردید بی اهمیت دانستید؟ یا شاید هیئت استان را برای شرکت در جلسه قابل ندانستید؟

حال ضمن تشکر از کلیه ورزش دوستان و با توجه به مطالب مطرح شده در فوق رسما بدینوسیله به دلیل بی احترامی به جامعه کشتی استان استعفای خود را اعلام می دارم.”

۱۹ خرداد سال ۹۸ انتخابات هیئت کشتی استان هرمزگان برگزار و با انصراف مهران شاهی و احمد پایدار از مجموع ۱۷ رأی مأخوذه مهدی نوبانی با ۹ رأی در مقابل ۸ رأی بهروز رضاپور توانست به مدت چهار سال سکاندار این رشته ورزشی در استان هرمزگان باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.