تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
5

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد: بهره‌برداری از مرکز پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی هرمزگان تا ۱۴۰۳

  • کد خبر : 44797
  • 08 آذر 1402 - 14:11
رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد:
                                بهره‌برداری از مرکز پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی هرمزگان تا ۱۴۰۳

هرمزگان امروز – رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از بهره‌برداری از مرکز پژوهشی و آموزشی در حال ساخت جهاد دانشگاهی هرمزگان تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

احمد زاهری، امروز (هشتم آذرماه)، در حاشیه بازدید از ساختمان در حال ساخت مرکز شماره ۲ آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان، بر ضرورت پیشبرد کارها طبق تاریخ مشخص شده تاکید و اظهار کرد: خروجی کارها باید مشخص شده و در زمان خود انجام شود و تا پایان سال آینده ۱۴۰۳ این پروژه آماده بهره برداری گردد.

وی عنوان کرد: همه امور باید پیوسته مدیر دفتر فنی واحد و پیمانکار مورد بررسی قرار گیرد، و گزارش پیشرفت کارها در هر مرحله ارائه شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان گفت: علاوه بر تشکر از همکاران خود در دفتر فنی واحد از رئیس سازمان مدیریت برنامه زیری استان هرمزگان نیز به منظور تلاش‌ها و حمایت‌هایی که در فراهم سازی زمینه‌های اتمام این پروژه تاکنون داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.

وی در پایان اضافه کرد: امید دارم این مجموعه با ارائه خدمات مختلف به مردم استان بتواند هدیه ارزشمند دولت اقدام و عمل به مردم بندرعباس باشد.

به گزارش ایسنا؛ در این بازدید توضیحاتی در مورد چگونگی انجام کارهای تاسیساتی ساختمان دانشکده از سوی پیمانکار ارائه شد. در پایان بازدید نیز تصمیماتی در خصوص جزئیات فرآیند تکمیل تاسیسات برقی، فاضلاب و سایر زیرساخت های این ساختمان اتخاذ شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=44797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.