تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
8

دومین جلسه مشترک هیئت های ورزشی استان هرمزگان برگزارشد

  • کد خبر : 25173
  • 25 دی 1399 - 10:53
دومین جلسه مشترک هیئت های ورزشی استان هرمزگان برگزارشد
دومین جلسه مشترک هیئت های ورزشی استان به ریاست محمودرضاامیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان وباحضور معاونین اداره کل،رضایی ملک حراست اداره کل، خانم زاهدی رئیس گروه همگانی و جمعی از روسای هیئت های ورزشی استان درسالن جلسات اداره کل برگزارشد.

به گزارش هرمزگان امروز؛محمودرضاامیاری در این جلسه اظهار داشت: اداره کل در تلاش است تا دو ماهه پایانی سال علاوه بر میزبانی اردوهای مختلف ، رقابت هایی درسطح ملی را نیز میزبانی کند.

متولی ورزش وجوانان استان از روسای هیئتهای ورزشی استان درخواست کرد:روسای هیئت های ورزشی باید درخصوص تعیین هیئت رییسه،نائب رییس،دبیر و خزانه دار با اداره کل هماهنگی های لازم را انجام دهند و ابلاغ ها رااز سوی اداره کل دریافت نمایند.

امیاری با قدردانی از روسای هیات های ورزشی و زحمات آنان در شرایط کرونایی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان دراجرای برنامه های آموزشی ، همگانی ، قهرمانی، با همکاری و مشارکت هیات های استان و شهرستان ها و ادارات ورزش وجوانان شهرستان های استان بوده که نقطه عطفی در رشد و پیشرفت جایگاه ورزش استان در کشوراست.

وی همچنین بیان داشت: اگر در فضای مجازی انتقادی می شود ،انتقاد از جامعه ورزش است،و همه هیئت های ورزشی تمام تلاش و کوشش خود را در جهت توسعه ورزش استان انجام می دهند و ما نگران این انتقادات نیستیم چرا که ما هدف خود را مشخص نموده ایم و و در راستای هدفمان کار و تلاش خودمان را ادامه می دهیم.

وی بیان داشت: حضور تیم های ورزشی در لیگ های برتر و کسب مدال ها توسط ورزشکاران نشاندهنده تلاش هیئت های ورزشی استان و شهرستانها است.

متولی ورزش و جوانان استان اظهارکرد: در کار و انجام فعالیت هایمان در دو حوزه ورزش وجوانان تمام تلاشمان را برای بهتربودن به کاربسته ایم و همچنان باید باهم و همکاری هم فعالیت ها را در جهت توسعه ورزش استان پیش ببریم.

وی، از روسای هیئت های ورزشی خواست که برنامه های دهه فجر و دو ماهه آخر سال را به اداره کل گزارش دهند و دهه فجر امسال نیز برنامه های متنوعی داشته و برنامه هایی در فضای باز مانند همایش ها جشنواره ها،اسکیت روی آب، قایقرانی ، دوومیدانی،و…را میتوانیم با رعایت نکات بهداشتی اجرانماییم.

در ادامه این جلسه، روسای هیئت های ورزشی گزارشی از عملکرد ۹ماهه و برنامه های دهه فجر ارائه نمودندکه با هماهنگی ستاد کرونا و رعایت نکات بهداشتی،آمادگی خود را درجهت برگزاری میزبانی ها و مسابقات را یه فدراسیون های مربوطه در سه ماهه پایان سالجاری اعلام نموده اند.

گفتنی است، روسای هیئت های ورزشی استان ، خواستار حمایت های مالی از سوی اداره کل شدندکه مدیرکل ورزش و جوانان استان قول مساعد مبنی بر کمک مالی در حدتوان اداره را دادند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25173
  • منبع : روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.