تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
5
دکتر علی رئوفی:

ایجاد منطقه آزاد تجاری در شهرستان جاسک ضروری است

  • کد خبر : 25395
  • 01 بهمن 1399 - 11:11
ایجاد منطقه آزاد تجاری در شهرستان جاسک ضروری است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری در شهرستان جاسک برای زدودن غبار محرومیت از شرق هرمزگان ضروری است.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر علی رئوفی در نشست با اعضای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با محوریت ایجاد منطقه آزاد تجاری در شهرستان جاسک، با اشاره به ظرفیت های هرمزگان، عنوان کرد: هرمزگان با برخورداری از نوار ساحلی گسترده و جزایر متعدد ظرفیتی بکر برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد منطقه آزاد در شهرستان جاسک، خاطرنشان کرد: شهرستان های بشاگرد و جاسک نماد محرومیت در استان هرمزگان هستند و ایجاد منطقه آزاد در شهرستان جاسک می تواند کمک شایانی به توسعه این مناطق کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد : ایجاد منطقه آزاد تجاری در شهرستان جاسک و به تبع آن گسترش فعالیت های تجاری و بازرگانی در این شهرستان می تواند نقش بسزایی در زدودن غبار محرومیت از شرق هرمزگان و از بین رفتن پدیده شوم قاچاق داشته باشد.

رئوفی خاطرنشان کرد: ایجاد منطقه آزاد و تسهیل مجوزهای مورد نیاز سرمایه گذاری با ایجاد منطقه آزاد، زمینه ساز توسعه شهرستان جاسک و گسیل سرمایه گذاران به این خطه خواهد شد.

وی تصریح کرد: استانداری هرمزگان از ایجاد منطقه آزاد تجاری در شهرستان جاسک حمایت می کند و آماده همکاری برای رفع موانع احتمالی برای تحقق این مهم در شرق هرمزگان است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.