تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
7

چهار هزار کلاس در طرح اوقات فراغت کانون های مساجد هرمزگان برگزار می شود

  • کد خبر : 4871
  • 11 تیر 1398 - 10:26
چهار هزار کلاس در طرح اوقات فراغت کانون های مساجد هرمزگان برگزار می شود

رضا کمالی زرکانی با بیان اینکه هم اینک طرح اوقات فراغت در بیش از هزار کانون فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در حال برگزاری است، گفت: حدود چهار هزار کلاس در رده های سنی مختلف در طرح اوقات فراغت کانون ها تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، رضا کمالی زرکانی در نشست خبری تشریح برنامه های اوقات فراغت و دهه کرامت با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان یکم تیرماه جاری در فرهنگسرای طوبی، اظهار کرد: این طرح هم اکنون در بیش از هزار کانون شهری و روستایی در سراسر این استان در حال انجام است.
وی با ذکر این نکته که بعضی از این کانون ها تا ۱۵ رشته فرهنگی، هنری، آموزشی، مهارتی، صنایع دستی، مشاوره ای، کتابخوانی و اردویی نیز کلاس تشکیل داده اند، افزود: شعار امسال طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد، « نشاط، اخلاق و معنویت » تعیین شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از آموزش قرآن، توانمندسازی از راه آموزش، فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی و برپایی کارگاه های آموزش هنری به عنوان محور فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در طرح فراغت تابستان امسال یاد کرد.
وی با یادآوری اینکه هرساله در پایان کلاس های طرح اوقات فراغت کانون ها، اعضای شرکت کننده به اردوهای درون و برون استانی اعزام خواهند شد، عنوان کرد: دو اردو ویژه نوجوانان در آخر تیر و مرداد برگزار می شود.
کمالی زرکانی اضافه کرد: پیش بینی می شود در طول تابستان جاری نیز بیش از ۵۰ کانون و هر کانون حدود ۴۰ نفر از اعضای خود را به اردوی فرهنگی، زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس اعزام کند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.