تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

محمد علیزاده در بندرعباس به روی صحنه می رود

  • کد خبر : 155
  • 28 تیر 1395 - 10:07
محمد علیزاده در بندرعباس به روی صحنه می رود

محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه سرا، ایرانی متولد استان البرز است.محمد علیزاده به دلیل توانایی ساخت ملودی و آهنگ و همچنین ترانه سرایی همکاری‌هایی نیز با سایر خوانندگان و فعالان موسیقی ایران نیز داشته است

به گزارش هرمزگان تودی محمد علیزاده در تالار شهید آوینی به روی صحنه خواهد رفت.بنا به اطلاعیه ی شرکت فرهنگی هنری هنرمندان خاک جنوب این هنرمند ۱۵ مرداد در بندرعباس به اجرای برنامه خواهد پرداخت.علاقمندان برای خرید بلیت میتوانند به آدرس www.hbelit.ir مراجعه نمایند.

محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه سرا، ایرانی متولد استان البرز است.محمد علیزاده به دلیل توانایی ساخت ملودی و آهنگ و همچنین ترانه سرایی همکاری‌هایی نیز با سایر خوانندگان و فعالان موسیقی ایران نیز داشته است. ساخت قطعه انتظار در آلبوم یاد چشمات از آمین رستمی و قطعه بزار ببینمت در آلبوم دریا از سعید عرب و همچنین قطعه ستاره در آلبوم کما ۲ از حمید عسکری جزو این همکاری‌ها بوده است.

آهنگ ” با اینکه تنهایی” وی در میان Top10 سایت ترانه ماه به انتخاب کاربران اینترنتی قرار دارد.همچنین ترانه “جز تو” و “خداحافظ” جزو محبوب ترین ترانه‌های وی به انتخاب هوادارانش بوده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.