تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
7

حضور معاون محترم وزیر و نمایندگان اپراتورها در استان

  • کد خبر : 9626
  • 06 مهر 1398 - 10:46
حضور معاون محترم وزیر و نمایندگان اپراتورها در استان

جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با حضور فرهاد معارفی معاون وزیر، مجید خباز مدیرکل امور اداری وپشتیبانی وزارت، محمود زالی عامل ذیحساب و مدیر کل امور مالی، احد قویدل مدیریت ارشد وزارت در استان، مدیران دستگاه های تابعه در استان برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز: فرهاد معارفی معاونت توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان هرمزگان، بااشاره به اهمیت و جایگاه ویژه استان هرمزگان در منطقه جنوب شرق کشور بحث توسعه و رفع مشکلات پیش روی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان را با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان نماینده ارشد وزارت در سطح استان مطرح نمودند و خواستار تعامل و همکاری دستگاه های تابعه وزارت در استان و کلیه اپراتورها جهت افزایش سرعت پیشرفت و توسعه حوزه ICT در استان هرمزگان گردید.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز ضمن عرض خیرمقدم خدمت معاون وزیر و هیأت همراه با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء پوشش و کیفیت شبکه تلفن همراه در سطح استان افزود: با توجه به ضرورت توسعه زیرساخت های الکترونیکی در نقاط کمتر توسعه یافته جهت کاهش شکاف دیجیتالی بین نقاط کمتر برخوردار و شهرها، ایجاد دسترسی به پهن باند برای ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در طرح USO یکی از اولویت های وزارت متبوع است که برش استانی آن در حال اجرا است.

قویدل با اشاره به ۱۳۳۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، افزود: ۸۰۰ روستا به پهن باند سیار دسترسی دارند که به این ترتیب در ۶۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار زیرساخت الکترونیکی جهت ارائه ۴ خدمت اصلی آموزش، خدمات سلامت، کشاورزی و خدمات خرده بانکداری تامین شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن ارائه گزارشی پیرامون مسائل کلان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطر نشان نمود: در کنار دیگر اهداف این اداره کل برنامه های اشتغال نیز به عنوان یکی از اولویت ها باید با تعامل با دستگاه های تابعه وزارت و همچنین دستیابی به اهداف وزارت در این حوزه برنامه ریزیمی شود.

درپایان مدیران دستگاه های تابعه و مدیران اپراتورهای تلفن سیار گزارشی از عملکرد و وضعیت پوشش ارتباطی در استان ارائه نمودند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.