تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

اهدای کمک‌هزینه خرید تبلت به دانش آموزان نیازمند توسط مجتمع فولاد هرمزگان

  • کد خبر : 22576
  • 05 آبان 1399 - 12:15
اهدای کمک‌هزینه خرید تبلت به دانش آموزان نیازمند توسط مجتمع فولاد هرمزگان
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: مجتمع فولاد هرمزگان در اقدامی خیرخواهانه، مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا کرد

به گزارش هرمزگان امروز؛ علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از اهدای ۲۵۰ میلیون ریال مشارکت نقدی مجتمع فولاد هرمزگان برای خرید تبلت به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: اهداء تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد باهدف بهره‌مندی آنان از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب آموزشی برای دانش آموزان دانست.

الهیاری افزود: با برنامه‌ریزی و تصمیمات ستاد آموزش مجازی وزارت آموزش و پرورش، تأمین تبلت برای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌شود و قرار است تمامی این تبلت‌ها از محصولات تولید داخل کشور خریداری شود و در نیمه اول آبان در اختیار دانش آموزان نیازمند در سطح استان‌ها قرار گیرد.

این مقام مسئول بابیان این مطلب که باوجود کمک فولاد هرمزگان، خیرین، گروه‌های جهادی و آحاد مردم بازهم نیازمند کمک مردم نوع‌دوست هستیم، افزود: مردم با اهداء کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۰۶۴۸-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود در طرح ملی “رزمایش همدلی” برای “ایران همدل” و خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند شرکت و این نهاد را در بهره‌مندی دانش آموزان نیازمند به تبلت یاری نمایند.

الهیاری گفت: کمک‌های نقدی جشن عاطفه‌های امسال برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند هزینه شده و به‌زودی تبلت ها در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو تحت حمایت‌ این نهاد هستند و تلاش می‌کنیم در سال تحصیلی جدید که با شرایط کرونایی آموزش اکثریت دانش آموزان مجازی شده‌اند، هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

شایسته ذکر است مجتمع فولاد هرمزگان در مناسبت‌های مختلف یاریگر نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بوده و در راستای کمک به معیشت نیازمندان، لوازم سردکننده، حمایت از ایتام و کمک به تحصیل دانش آموزان با این نهاد همکاری داشته است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22576
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره)
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.