تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
5

پشت پرده جشنواره جوان برتر هرمزگان چیست؟/چرا اداره کل ، تغییر رویه نمی دهد و چرا استاندار هرمزگان ورود قاطع نمی کند؟

  • کد خبر : 13743
  • 23 دی 1398 - 11:29
پشت پرده جشنواره جوان برتر هرمزگان چیست؟/چرا اداره کل ، تغییر رویه نمی دهد و چرا استاندار هرمزگان ورود قاطع نمی کند؟

مگر این پایگاه اطلاع رسانی چه چیزی از شما طلب کرده که شما آن را غرض ورزی می نامید ؟ اگر پیگیری یکی از مشکلات و مسائل جوانان این استان غرض ورزی است ، افتخار می کنیم که غرض خود را برای رفع مشکلات جوانان هرمزگانی می ورزیم.

به گزارش هرمزگان امروز در حالی که فقط هفت روز تا پایان مهلت نامه ی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به دبیران سازمان های مردم نهاد مبنی بر شناسایی و معرفی جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ ساله زمان باقی است ، متاسفانه تا لحظه ی مخابره ی این خبر هیچ فراخوان عمومی برای شرکت جوانانی که در هیچ سازمان مردم نهادی عضو نیستند توسط این اداره کل منتشر نشده و حتی اصلاحیه ی نامه نیز که این جشنواره را محدود به جوانان سمن ها نکرده منتشر نشده و جوانانی که احساس می کنند می توانند در این جشنواره شرکت کنند با توجه به عدم حضور در سازمان های مرتبط و ارتباط با این اداره کل باز هم قرار است سرشان مانند سال های گذشته بی کلاه بماند و شاهد انتخاب جوانان نورچشمی از سوی این اداره کل باشند و هیچ نهادی نیز پاسخگوی این بی عدالتی در استان هرمزگان نیست.!

یکی از بزرگترین مشکلات این جشنواره که با نام جشنواره ی جوان برتر استان هرمزگان نیز مزین شده است همیشه این بوده که صرفا افرادی که ارتباط با این نهاد دارند میتوانستند به عنوان جوان برتر معرفی شوند و این اداره کل هیچ وقت تمایل نداشت بیوگرافی و رزومه ی افراد را که محرمانه نیستند منتشر نماید در حالی که در شهرهای دیگر کشور فراخوان به صورت عمومی منتشر می شود و همه ی جوانان می توانند این فراخوان را به واسطه ی تبلیغات گسترده ببینند و اقدام به ثبت نام نمایند.

این عدم شفاف باعث می شود که شائبه های بسیار زیادی در بین جوانان ایجاد شود.به عنوان مثال بسیار مهم است که چرا این اداره کل از انتشار مشخصات و رزومه های داوطلبان جوان برتر سر باز می زند تا همه ی مردم و رسانه ها بدانند بر اساس چه مکانیسمی این جوانان انتخاب می شود.

مگر روند انتخاب جوان برتر چگونه بوده است که این اداره کل ترس دارد اطلاعات غیر محرمانه را منتشر نماید تا مردم بدانند اشخاص با چه ویژگی هایی به عنوان جوان برتر انتخاب شدند.

نکته ی قابل تامل تر اینجاست که چرا دراین جشنواره صرفا افرادی که با این اداره کل ارتباط دارند و یا عضو سمن های این اداره کل هستند قادر به دیدن فراخوان هستند و یک فراخوان عمومی برای حضور جوانان شایسته کل استان هرمزگان زده نمی شود؟

نکته ها و شائبه های بسیار زیادی در این جشنواره وجود دارد به گونه ای که پس از انتشار خبر و مستندات این پایگاه خبری مبنی بر فراخوان مجدد از نورچشمی ها ، این اداره کل همچنان اصرار دارد که رویه ی غلط را پیش ببرد و حتی حاضر به پاسخگویی نیز نیست و انتشار اخبار را توسط این رسانه غرض ورزی می نامند!

مگر این پایگاه اطلاع رسانی چه چیزی از شما طلب کرده که شما آن را غرض ورزی می نامید ؟ اگر پیگیری یکی از مشکلات و مسائل جوانان این استان غرض ورزی است ، افتخار می کنیم که غرض خود را برای رفع مشکلات جوانان هرمزگانی می ورزیم.

لازم به ذکر است طی خبر قبلی از استاندار هرمزگان درخواست کرده بودیم که به موضوع برگزاری این جشنواره ورود نمایند ولی تا لحظه ی مخابره ی این خبر روند برگزاری این جشنواره به صورت مستند هیچ تغییری نکرده است و جوانان استان هرمزگان همچنان از استاندار درخواست می کندد که به رویه ی غلط برگزاری این جشنواره ورود نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.