تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
11

فراخوان عمومی جشنواره جوان برتر به زودی منتشر می شود/آقای عامری،شما به ما شیوه ی مطالبه گری را یاد ندهید!

  • کد خبر : 13834
  • 24 دی 1398 - 15:11
فراخوان عمومی جشنواره جوان برتر به زودی منتشر می شود/آقای عامری،شما به ما شیوه ی مطالبه گری را یاد ندهید!

روش مطالبه گری ما تقدیم درخواست خودمان به صورت مکتوب با سربرگ و امضا بود،اما شما این روش متمدنانه را نادیده گرفته اید و انتظار دارید به شیوه ی دلبرانه از شما مطالبه گری کنیم؟

مجتبی عامری سیاهویی

به گزارش هرمزگان امروز پس از فشار افکار عمومی در خصوص برگزاری بسیار ضعیف جشنواره جوان برتر امسال وبازی با احساسات جوانان هرمزگان و پیگیری های این رسانه در خصوص عمومی کردن جشنواره جوان برتر، امروز مجتبی عامری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا از مرحله دوم فراخوان جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) در هرمزگان به صورت عمومی خبر داد و افزود : در مرحله دوم از تاریخ یکم تا ۳۰ بهمن‌ماه فراخوان عمومی را خواهیم داشت، بنرهایی برای بیلبوردهای سطح شهر و پوسترهایی برای انتشار در فضای مجازی طراحی کرده‌ایم و برای راحتی کار جوانان استان هرمزگان برای اولین بار سایتی را طراحی کردیم که جوانان متقاضی ۱۸ تا ۳۵ سال می‌توانند وارد این سایت به آدرس javananhormozgan.ir شده، شرح اهداف و شاخص‌های جشنواره را مطالعه کنند، اگر خود را حائز برتری می‌دانند یک یا دو شاخص را انتخاب و مشخصات شناسنامه‌ای خود را به همراه مدارک و مستندات لازم در سامانه بارگذاری کنند.

بدون شک فشار افکار عمومی باعث شده که این مدیر درخواست عمومی جوانان را بعد از سال ها ببیند و این جشنواره را از انحصاری کردن بیرون آورد و به شیوه ی عمومی این جشنواره برگزار شود.

هرچند که فراخوان نیاز به دو مرحله ای بودن نداشت و میشد برای سمن های زیرمجموعه و عموم جوانان یک فراخوان را تولید و ایجاد کرد ، چرا که بدون شک سمن ها نیز برای ثبت نام باید از سایت اقدام نمایند و دیگر دلیلی برای نامه نگاری جداگانه و ارسال فرم نیاز نبود که این کار پنهان این اداره کل باعث ایجاد شائبه ی انحصاری بودن جشنواره ی سال آینده را به وجود آورد.

اما با فشار افکار عمومی این اداره کل بالاخره مجبور شد برای عموم جوانان نیز،جداگانه فراخوانی را در آینده برنامه ریزی نماید.

نکته ی قابل توجه مصاحبه ی ایسنا با این مدیر در این نقطه بود که مجتبی عامری عنوان کرده بود که : از فعالین رسانه که دغدغه این جشنواره را دارند تشکر می‌کنم اما هر مطالبه‌ای راه و روشی دارد و ما در اداره کل ورزش و جوانان استان مستقر هستیم و افراد می‌توانند پیشنهادها، انتقادات و سؤالات خود را مطرح کنند و ما قطعاً پاسخگو خواهیم بود.

متاسفانه این صحبت معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در حالی رخ می دهد که این اداره کل تا زمان انتشار این گزارش همچنان به ۹درخواست کتبی این رسانه در خصوص شائبه های جشنواره ی امسال پاسخگو نبوده و هیچگونه مستندی از تبلیغات ، رزومه و فرم های داوری که محرمانه نیز نیستند از جوانان انتخاب شده ی به این رسانه تحول نداده است به طوری که به اجبار مجبور به ثبت شکایت در سامانه ی بازرسی شدیم و همچنان نیز منتظر پاسخگویی از ایشان هستیم.

پس چگونه است که ایشان می فرمایند مطالبه گری روش دارد؟روش مطالبه گری ما تقدیم درخواست خودمان به صورت مکتوب با سربرگ و امضا بود،اما شما این روش متمدنانه را نادیده گرفته اید و انتظار دارید به شیوه ی دلبرانه از شما مطالبه گری کنیم؟

لذا درخواست داریم که ایشان شیوه ی مطالبه گری را به رسانه ها آموزش ندهند چرا که این رسانه به شیوه ی مطالبه گری مکتوب و نامه نگاری اسناد غیرمحرمانه ای را درخواست کرده که متاسفانه این اداره کل تا به امروز نتوانسته به آن پاسخ دهد.

لذا بهتر است با توجه به استفاده این رسانه از موادی گوناگون و مقاوت آن نهاد محترم در خصوص پاسخگویی ، شما به ما آموزش ندهید که چگونه مطالبه گری کنیم.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.