2

رونمایی از پنج خدمت جدید در سومین هفته از اجرای طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان

  • کد خبر : 22989
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
رونمایی از پنج خدمت جدید در سومین هفته از اجرای طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: پنج خدمت جدید شامل ابلاغ مفاصاحساب به واگذارنده کار و پیمانکار، استعلام وضعیت مستمری بگیران، استعلام وضعیت بیمه شدگان، تکمیل سوابق بیمه شدگان پاره وقت و نام نویسی افراد تبعی به خدمات غیرحضوری این سازمان اضافه شد.

به گزارش هرمزگان امروز ، عباس اکبری با اشاره به سومین هفته اجرای طرح ۳۰۷۰ که قرار بود بر اساس آن تا بهمن ماه ۳۰ خدمت الکترونیکی و غیرحضوری شوند، گفت: در هفته سوم طرح ۳۰۷۰ قرار داریم که با تحقق آن ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه سالیانه به شعب تامین اجتماعی کاهش می‌یابد یعنی بیش از ۷۰ درصد خدمات غیرحضوری می شوند.

اکبری با بیان اینکه در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی امکان استفاده از صندوق شخصی فراهم شده است، گفت: مفاصا حساب، استعلام وضعیت بیمه شدگان و مستمری بگیران و به طور کلی تمامی استعلام‌هایی که سایر دستگاهها از سازمان تأمین اجتماعی دریافت می‌کنند از طریق صندوق شخصی به صورت غیرحضوری قابل دریافت است.

وی ادامه داد: بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان می‌توانند گواهی‌ها و استعلام‌ها را در صندوق شخصی خود در سامانه خدمات غیرحضوری ذخیره کنند و از طریق سازوکار طراحی شده در این سامانه به سایر دستگاهها مجوز دسترسی به صندوق شخصی خود را بدهند و دستگاه‌های مختلف گواهی مورد نیاز را از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی دریافت کنند.

وی افزود: در دو هفته گذشته سه خدمت غیرحضوری شدند و امروز پنج خدمت دیگر، الکترونیکی شد و نیاز به حضور بیمه شده را منتفی خواهد کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی اظهار داشت ؛ طبق برنامه تا بهمن ماه سال جاری ۳۰ خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی رونمایی و ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه به شعب کاسته می‌شود.

اکبری در این خصوص از بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان خواست تا با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس http://eservices.tamin.ir و ثبت نام در این سامانه در این اقدام مهم سازمان را یاری نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان درباره ثبت نام برای دریافت خدمات غیرحضوری و ضرورت ارائه شماره حساب و تطابق اطلاعات هویتی فرد با شماره تلفن همراهش گفت: برای برخی خدمات شماره حساب می خواهیم و موبایل که به نام فرد باشد. در همه این موارد بخش قابل توجهی ثبت نام کرده اند و هرکس ثبت نام نکرده باید اطلاعاتش را تکمیل کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22989
  • منبع : روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
اتاق بازرگانی هرمزگان احمد مرادی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اداره كل راه و شهرسازی هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان اداره کل بهزیستی استان هرمزگان اداره کل شیلات هرمزگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان استانداری هرمزگان بنادر و دریانوردی هرمزگان بندرعباس ثبت احوال هرمزگان جهاد کشاورزی بندرعباس جهاد کشاورزی هرمزگان دادگستری هرمزگان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دیدنیها سازمان آتش نشانی بندرعباس سازمان تامین اجتماعی هرمزگان سازمان حفاظت محیط زیست هرمزگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان سازمان منطقه آزاد قشم سیاسی شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان شهرداری بندرعباس شورای شهر بندرعباس صنایع معدنی وفلزهرمزگان فرمانداری بندرعباس مخابرات هرمزگان منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس نشریات استان هرمزگان نیروی انتظامی هرمزگان هرمزگان تودی ویدیو هرمزگان تودی پیشنهاد سردبیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان هرمزگان گزارش تصویری گفتگو هرمزگان تودی