تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

ایجاد زیرساخت‌ها برای شکوفایی استعدادهای جوانان

  • کد خبر : 7589
  • 28 مرداد 1398 - 12:33
ایجاد زیرساخت‌ها برای شکوفایی استعدادهای جوانان

استاندار هرمزگان در آیین بدرقه گفت: جوانان منشا تحولات بزرگ برای کشور هستند و نقش پیشتاز و برجسته ای در راستای پیشرفت کشور دارند.

به گزارش هرمزگان امروز،دکتر فریدون همتی در آیین بدرقه ورزشکاران هرمزگان به المپیاد استعدادهای برتر کشور، عنوان کرد: این کاروان ورزشی با عظمت از هرمزگان با حضور ۸۷۵ ورزشکار از ۴۲ هیئت ورزشی در قالب ۹۶ تیم ورزشی به المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام می شوند.

وی ادامه داد: آمادگی و نشاط خوبی میان ورزشکاران حاضر در این کاروان ورزشی وجود دارد و امیدواریم ورزشکاران استان در میان منتخبین برتر کشور حضور داشته و به تیم های ملی راه یافته و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

استاندار هرمزگان افزود: جوانان در مقاطع مختلف تاریخی در عرصه های متنوع نقش بی‌بدیل و مهمی در کشورمان داشته و با سربلندی برای ایران اسلامی افتخار آفرینی نموده اند.

همتی تصریح کرد: جوانان منشا تحولات بزرگ برای کشور هستند و نقش پیشتاز و برجسته ای در راستای پیشرفت کشور دارند.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد جدی مدیریت عالی استان هرمزگان توجه به جوانان در حوزه های مختلف است، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های لازم برای بروز توانمندی ها و شکوفایی استعدادهای جوانان در استان را فراهم کنیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ورزش این استان از استعداد های بسیاری برخوردار است و امیدواریم شاهد درخشش آنها در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

احمدمرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در آیین بدرقه ورزشکاران اظهارداشت:جوانان ورزشکار ما در مسیر خوبی قرار گرفته اند که این مسیر باعث توسعه و پویایی جامعه می شود.
وی افزود: ورزش این ظرفیت را دارد که بسیاری از مسائل را درمسیر ورزش به سرانجام برسانیم که آیین بدرقه ورزشکاران به المپیاد ورزشی گوشه ای از ظرفیت های ورزشی این استان می باشد.
مرادی تصریح کرد : همه مسئولین در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار دارند وظیفه دارند که از این ظرفیت های مهم ورزشی حمایت کنند واز ظرفیت های موجودخود در جهت پیشبرد ورزش استان تلاش نمایند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس بیان داشت: ورزشکاران استان باعث افتخار هرمزگان هستند و امیدواریم با صلابت و تعصب در عرصه المپیاد حضور پیدا کنند و با مدال های رنگارنگ از مسابقات به استان بازگردند و جایگاه خوبی را از خود در کشور به نمایش بگذارند.

محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان ضمن تبریک بمناسبت میلاد امام هادی (ع) و عید غدیر دراین مراسم اظهارداشت: استان هرمزگان ،استانی با ورزشکاران بسیار قوی و توانمند در همه ی عرصه ها و همه رشته هاست که تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی را در رشته های مختلف ورزشی عرصه ملی و بین المللی کسب نموده است.
وی افزود: امیدواریم ورزشکاران هرمزگانی در دومین المپیاد ورزشی با تلاشها و زحمات که دراین زمینه داشته اند نتایج بسیار خوبی را بدست بیاورند وافتخار آفرین برای استان باشند.

متولی ورزش وجوانان هرمزگان بیان نمود: ۸۷۵ ورزشکار دختر و پسر در قالب ۹۶ تیم ورزشی برای حضور در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورشی به ۲۰استان کشور اعزام خواهند شد.

امیاری خاطر نشان کرد: اعتبارات لازم برای اعزام ورزشکاران به هیئت های مربوطه دراین راستا پرداخت شده است.
همچنین دکتر همتی استاندار ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی جهت ارتقای و توسعه ورزش استان توجه و حمایت ویژه ای نسبت به این اداره کل داشته اند.

در پایان مدیرکل ورزش وجوانان از حضور همه مسئولین در این مراسم و از تلاش های معاونین و همکاران اداره کل،روسای شهرستان ها، روسا،نائب روسا،،دبیران ، مربیان ورزشی و ورزشکاران برای تلاش های شبانه روزی که جهت اعزام ورزشکاران انجام داده اند تشکر و قدر دانی نمود.

گفتنی است،آئین بدرقه ورزشکاران هرمزگانی در قالب ۹۶ تیم رشته های مختلف ورزشی دختران و پسران به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور باحضور دکترهمتی استاندار هرمزگان،مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،دکتر میرزاد سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، خانم شیبانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان،کناری فرماندار بندرعباس وجمعی ازمدیران دستگاههای اجرایی استان در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزارشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.