تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

انجام خدمات مرتبط با بخش کشاورزی از طریق پرتال سازمان و میز خدمت الکترونیکی

  • کد خبر : 15139
  • 13 اسفند 1398 - 12:38
انجام خدمات مرتبط با بخش کشاورزی از طریق پرتال سازمان و میز خدمت الکترونیکی

رییس روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: کلیه خدمات مرتبط در این بخش از طریق پرتال سازمان و میز خدمت الکترونیکی به آدرس http://hormozgan-agri-jahad.com قابل انجام است

به گزارش هرمزگان امروز:  علی اصغر خلیلی ظهر امروز اظهار کرد: کلیه خدمات مرتبط در بخش کشاورزی از طریق پرتال سازمان و  میز خدمت الکترونیکی به آدرس  http://hormozgan-agri-jahad.com قابل انجام است.

وی در ادامه از کلیه کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی خواست تا به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه از مراجعه حضوری به سازمان جهادکشاورزی و سایر ادارات تابعه خودداری فرمایند.

سخنگوی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ابراز داشت: تلفن گویای روابط عمومی به شماره ۳۳۱۵ به صورت۲۴ ساعته و سامانه پیامکی روابط عمومی به شماره ۱۰۰۰۰۳۳۱۵آماده دریافت درخواست ها جهت انتقال به مدیریت و سایر حوزه های کاری می باشد.

خلیلی با اشاره به  لغو ملاقات حضوری ارباب رجوعان با رییس سازمان اظهار کرد: به منظور رعایت حال شهروندان عزیز تمامی درخواست های مردمی که در قالب ملاقات عمومی در روز سه شنبه هر هفته انجام می شد، به صورت غیر حضوری امکان پذیر است.

 به گفته وی، درخواست های ارباب رجوعان پس از اعلام نتیجه بلافاصله به آنان اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ براساس قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و در راستای شفاف سازی و پیشگیری از فساد اداری کلیه خدمات و فرایندهای اجرایی سازمان از قبیل آدرس الکترونیکی ، قوانین و شرایط دریافت هر خدمت، مدارک موردنیاز ، زمان دریافت هر خدمت و هزینه مورد نیاز برحسب نوع خدمت در پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی با عناوین میز خدمت الکترونیکی و خدمات اجرایی سازمان، خدمات و تسهیلات حمایتی و مجوزهای ستادی قابل دریافت می باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.