تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
8

کمک های لازم به بخش فرهنگ و هنر استان هرمزگان برای تکمیل طرح های این حوزه انجام می‌شود

  • کد خبر : 6155
  • 07 مرداد 1398 - 9:44
کمک های لازم به بخش فرهنگ و هنر استان هرمزگان برای تکمیل طرح های این حوزه انجام می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: در حد توان خود تلاش می کنیم تا کمک های لازم را به بخش فرهنگ و هنر استان هرمزگان داشته باشیم تا پروژه ها و طرح های این حوزه به خوبی به پیش رود.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در آئین افتتاح مجتمع فرهنگی هنری رودکان در شهرستان رودان، عنوان کرد: امروز شاهد افتتاح یک مجتمع فرهنگی هنری بسیار خوب و با امکانات مناسب برای اهالی فرهنگ و هنر در شهرستان رودان هستیم.
وی ادامه داد: در حد توان خود تلاش می کنیم تا کمک های لازم را به بخش فرهنگ و هنر استان هرمزگان داشته باشیم تا پروژه ها و طرح های این حوزه به خوبی به پیش رود.
استاندار هرمزگان افزود: باید متناسب با بودجه هایی که در اختیار داریم، برنامه‌ریزی کنیم و بر این اساس پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند تا هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسند.
همتی کار فعالان حوزه فرهنگ و هنر را در جامعه بسیار تاثیرگذار دانست و بیان داشت: با بهره گیری از فرهنگ و هنر و ادبیات می‌توان راه و رسم زندگی مناسب در همه ابعاد فردی و اجتماعی را تبیین و ترویج نمود.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در شرایط امروز می توان با استفاده از قدرت و تاثیرگذاری فرهنگ و هنر، روحیه مقاومت و ایستادگی را هرچه بیشتر تقویت کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.