تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7
در ششمین روز دهه مبارک فجر؛

پروژه‌های شهرستان رودان با حضور استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 26040
  • 18 بهمن 1399 - 11:57
پروژه‌های شهرستان رودان با حضور استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید
همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های شهرستان رودان با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، افتتاح شد.

به گزارش هرمزگان امروز، در ششمین روز دهه مبارک فجر، ۴.۵ هکتار گلخانه کشاورزی با سرمایه گذاری ۱۰.۵میلیارد تومانی در روستای اسلام آباد شهرستان رودان به بهره برداری رسید.

نیمی از اعتبارات سرمایه گذاری این گلخانه از محل تسهیلات بانکی و مابقی از محل آورده متقاضی تامین شده است.

در دولت تدبیر و امید، سطح گلخانه های شهرستان رودان از ۶۳ هکتار به ۲۰۸ هکتار ارتقا پیدا کرده و ۳۷هکتار گلخانه جدید در دست اجراست.

در ادامه پروژه های برق رسانی شهرستان رودان به طول ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع برق، ۶۰ دستگاه ترانسفورماتور ، ۱۶۱۸ چراغ روشنایی معابر با اعتبار بالغ بر ۱۰۷ میلیارد ریال اعتبار به نمایندگی از سایر پروژه ها توسط استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

سپس پروژه‌های شهری شهرستان رودان شامل بازارچه شهرداری رودان با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد و ۴۳۹میلیون ریال، «آزمایشگاه مکانیک خاک، بتن و آسفالت شهر »با اعتبار بالغ بر سه میلیارد ریال و در مساحت ۱۱۶ متر مربع و پروژه زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوار محله سنگی نیز با اعتبار ۱۴میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال افتتاح شد.

طرح توسعه شن و شستشوی و دانه بندی شن و ماسه و بتن آماده با سرمایه گذاری بیش از ۵۸ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۰ نفر با ظرفیت تولید ۱۳۰ هزار تن در روستای فاریاب شهرستان رودان نیز به بهره برداری رسید.

۱۰ کیلومتر روکش آسفالت مسیر ورودی شهر رودان و انتهای تونل شماره ۲ محور رودان کهنوج با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

مدرسه خیرساز با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای سرکروکان (محمدآباد) بخش رودخانه شهرستان رودان نیز به بهره برداری رسید.

بخشی از هزینه این پروژه به نیت خیرات “مه تا” کودک ۴ ساله این روستا توسط والدین آن احداث شده است و با بهره برداری از این مدرسه دانش آموزان ۹ روستای همجوار از این مدرسه بهره‌مند شدند.

همچنین سه پروژه شهری در شهر زیارتعلی بخش رودخانه شهرستان رودان، شامل میدان سردار شهید علی حاجبی، خیابان تختی و آسفالت کوچه و معابر محلات شهر زیارتعلی در مجموع با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.