تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
8

سند توسعه ابوموسی هنوز اجرایی نشده است

  • کد خبر : 372
  • 10 مرداد 1395 - 10:40
سند توسعه ابوموسی هنوز اجرایی نشده است

فرماندار ابوموسی گفت : در شرایط فعلی یکی از مشکلات اساسی مردم ساکن در جزیره ، مسئله تردد از جزیره به مرکز استان و شهرستان بندرلنگه است

به گزارش هرمزگان تودی فرماندار ابوموسی گفت: با وجود گذشت ۹ سال از تصویب سند توسعه جزیره ابوموسی هنوز شاهد بلاتکلیفی و بی توجهی به این سند هستیم.احمد مرادی با حضور در جمع اعضای شورای اداری شهرستان ابوموسی بیان داشت: شهرستان ابوموسی شرایط ویژه ای در بین ۱۴ جزیره استان هرمزگان دارد و به لحاظ اهمیت این موضوع توجه خاص مسئولان کشور را در رفع مشکلات ابوموسی می طلبد.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابوموسی همواره درگیر فراز و نشیب های بوده است. به برکت انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای در عمران جزیره به عمل آمده است که هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم .

مرادی گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی عضو شورای اداری شهرستان ابوموسی می خواهم که تمام نگاهتان خدمت کردن به مردم باشد و به دور از چشمداشت مالی و با نگاه معنوی در خدمت کردن به مردم جزیره تلاش و کوشش کنید.

در ادامه این جلسه محمد سعیدی فرماندار ابوموسی به بیان مشکلات موجود در شهرستان ابوموسی پرداخت واظهار داشت: در شرایط فعلی یکی از مشکلات اساسی مردم ساکن در جزیره مسئله تردد از جزیره به مرکز استان و شهرستان لنگه است.

سعیدی با بیان اینکه مسئولان باید توجه ویژه ای به شهرستان ابوموسی داشته باشند، افزود: سند توسعه ابو موسی در سال ۱۳۸۷ تهیه شده که متاسفانه تا کنون اجرایی شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=372

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.