تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
9

تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری با هدف جهش های بزرگ و گسترش برنامه ها در این حوزه پیگیری می‌شود

  • کد خبر : 6158
  • 07 مرداد 1398 - 9:46
تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری با هدف جهش های بزرگ و گسترش برنامه ها در این حوزه پیگیری می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری مقدمه‌ای برای جهش های بزرگ و گسترش برنامه ها در این حوزه است و با جدیت این امر را از جمله در استان هرمزگان پیگیری می کنیم.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر سید عباس صالحی در آئین افتتاح مجتمع فرهنگی هنری رودکان در شهرستان رودان، عنوان کرد: گوشه گوشه منطقه شرق استان هرمزگان سرشار از ظرفیت های متعدد فرهنگی و هنری است.
وی ادامه داد: با احداث این مجتمع بزرگ فرهنگی هنری شاهد شکوفایی هرچه بیشتر برنامه ها و خلاقیت های هنرمندانه در منطقه شرق هرمزگان به ویژه شهرستان رودان خواهیم بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری و ارتقای سرانه فضاها در این حوزه را یکی از برنامه‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و بیان داشت: ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری مقدمه‌ای برای جهش های بزرگ و گسترش برنامه ها در این حوزه است و با جدیت این امر را از جمله در استان هرمزگان پیگیری می کنیم.
صالحی خاطرنشان کرد: ایران و ایرانی با فرهنگ و هنر و ادبیات این سرزمین شناخته می شوند و فرهنگ و هنر و ادبیات نماد کشورمان محسوب است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: گسترش برگزاری جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی هنری در سراسر کشور از دیگر برنامه های در حال پیگیری و اجرا توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.