تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
5
دکتر علی رئوفی:

گسترش سمن ها و تشکل های مردم نهاد در هرمزگان نوید بخش چشم اندازی مطلوب برای استان است

  • کد خبر : 26606
  • 05 اسفند 1399 - 12:20
گسترش سمن ها و تشکل های مردم نهاد در هرمزگان نوید بخش چشم اندازی مطلوب برای استان است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: گسترش روز افزون سمن ها و تشکل های مردم نهاد در هرمزگان برای فعالیت در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نوید بخش چشم انداز مطلوب برای استان در این زمینه است.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر علی رئوفی در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت سازمان های مردم نهاد، عنوان کرد: رویکرد نخبگان استان به ویژه متخصصان جامعه پزشکی برای تشکیل سمن جهت ارائه خدمات مطلوب به اقشار آسیب پذیر جامعه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به روند رو به رشد سمن ها در هرمزگان، تصریح کرد: روند رو به رشد درخواست تشکیل سمن و سازمان های مردم نهاد در هرمزگان نوید بخش چشم انداز مطلوبی در این حوزه برای استان است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: روی آوردن نسل جوان و نخبگان استان به فعالیت های خیریه و مردم نهاد دستاورد دیگر توسعه سازمان های مردم نهاد در هرمزگان است که امیدواریم با ثمرات مناسب برای مردم همراه باشد.

رئوفی خاطرنشان کرد: در کنار توسعه کمی سازمان های مردم نهاد در هرمزگان عملکرد و کیفیت کار این سمن ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مورد ارزیابی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.