تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
10

کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در هرمزگان

  • کد خبر : 26192
  • 21 بهمن 1399 - 13:09
کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در هرمزگان
با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان در یک عملیات پلیسی در بازرسی از یک کامیون 3 تن و 440کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش هرمزگان امروز سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک با اشراف اطلاعاتی و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر به استان مطلع و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به استان مشخص و مأموران مستقر در ایست و بازرسی سدیج با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با چند تیم عملیاتی و پوششی شب گذشته حین کنترل و بارزسی خودرو های عبوری مسیر جاسک – میناب به کامیون بونکر گازحامل محموله مورد نظر دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارنده اقدام به فرار کرد که در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و جهت بررسی به داخل پاسگاه انتقال و در بازرسی دقیق از داخل بونکر کامیون ۳ تن و ۴۴۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک در بسته های مختلف کشف و ضبط و در این عملیات یک متهم دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان دخیل در قاچاق این محموله سنگین مواد ادامه دارد.

سردار جعفری ضمن قدردانی ازمشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به قاچاقچیان و سوداگران مرگ گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با قانون شکنان برخورد می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.